Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 33 af 33

Emner: Borter på strikke ringe.NY blomsterbort 26.jan.11

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Takker mange gange for roserne

    Putte

    Se indlæg #2 buede bort..... bruges til blomsten med forskellige garn tykkelser


    Blomst lav f.eks 3 stk aflange borter i forsk. garntykkelser.Stykkerne samles (sys) til en cirkel.

    start med den største bort..sy sammen til en cirkel
    Mellemste bort... sys til en cirkel og sys ovenpå
    til sidst syr du den mindste bort ovenpå
    og pynter med fjer el perler og sætter
    til slut en sikkerhedsnål bagpå eller syr blomsten på et hårbånd eller hvad du nu finder på

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2014
    Geografisk sted
    Hundested
    Indlæg
    3
    Tak for det Heddimor ;)

    Kan du evt give mig et godt råd mht til strømper? Jeg har prøvet mange gange, flere forskellige opskrifter, men jeg får huller i hælen. Jeg tror det er fordi jeg "vender" forkert, og jeg har ikke helt forstået hvordan man vender uden at der bliver et hul.

    Altså, når jeg har strikket den ene vej, så sidder tråden forkert på pinden i forhold til at skulle strikke den anden vej på første pind? og når jeg gør det alligevel, bliver det noget kludder. springer jeg pinden over bliver det endnu værre. Så jeg er i tvivl om hvordan du gør når du feks laver det blondestrik (hvor du også vender) og så strømperne, hvor man skal vende for at lave hælen.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    03 Jan 2015
    Geografisk sted
    Midtjylland
    Indlæg
    1
    Jeg kan heller ikke rigtig finde nogle opskrifter nogen steder. Panduro er nemlig ikke spændende, kun de alm. ting..:). Hvor kan man finde opskrifter med mønstre mm.?

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •