Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Sjov måde at give penge på i fødselsdagsgave

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Sjov måde at give penge på i fødselsdagsgave

    Hej

    Jeg kom hjem fra fødselsdag for en times tid siden. Min mor og jeg sad i flere timer og lavede de små ansigter inden jeg skulle afsted. Der er femmere og en enkelt tier indeni - der er lavet en lille krog så de kan hænges op. Min klassekammerat blev meget glad for pengene og den måde de var pakket ind i - så hun åbnede kun den æske de var putte i - og ikke indpakningen af pengene - hun ville have dem op at hænge på værelset. Der var en anden pige der sagde, at hun også gerne ville have sådan nogen til sin fødselsdag, det blev jeg glad for.
    Billedet er ikke så tydeligt, men drengen har brille på og indianerpigen har pandebånd og fjer.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet vtj

    det var en god ide Malene. Det kan være det bliver den nye dille inden for gaveindpakning af penge.

    Vi skulle måske lige have en forklaring på hvilke materialer der er brugt og hvordan de er lavet
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    Hvor er de dog søde Malene, jeg har sendt ideen til mine 4 børnebørn, de render jo osse til børnefødselsdage hele tiden
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Malene KR

    Man binder et lille stykke stof omkring mønten, og snurre det sammen med et stykke ståltråd der hvor håret kommer til at dække,og så der bliver en lille lykke de kan hænge i. Så tegnede jeg et ansigt på papir, limede det på og derefter rulleøjnene,man kan også bare tegne øjne, det har jeg gjort før. Så limer man hår og pynt på. Den lille hvide pige har hår af silke,indianneren af garn, hende med fletningerne og ham med det brune hår er karteflor.Den rødhårede er uldkrøller,hun har også perleflet i håret.Drengens briller er bøjet i ståltråd.De bliver også flotte hvis man laver et stof kræmmerhus og sætte på som kjole.
    Jeg synes i skal se en anden måde at give penge på. Det var min mor der lavede den til konfirmationsgave til en der er vild med heste.Det var en hest jeg ikke legede med mere der blev malet til gaven.Man kan ikke se det så godt på billedet, men hesten har diamantøjne. Man kan bare købe en billig en, eller finde en på loppemarked En anden gang lavede hun en acktionmand - der fik et patronbælte med mønter og pengeseddel lagt bag ved figuren i æsken,man kan næste altid få en ide om noget sjovt bare man ved hvad den der skal have gave kan li.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet moster50

    Hej Malene. Nej hvor er de søde. Flot arbejde I har lavet dig og din mor.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Angelmom Gæst
    eller man kan lave en halskæde af noget matador mix, også 1- 2 kroner ved skiftevis..

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Tak for en rigtig god ide. Sådan har man altid en gave ved hånden, der kan bruges til fødselar uanset alder.

    Spelsauen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •