Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 51

Emner: Sneen daler ned over det nordlige

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    Her er der også kommet en kæmpe lag sne, det var bestemt ikke sjovt at køre hjem i det i morges.

    Har haft nattevagt og sneen begyndte at falde kl.05.00 i morges. Glæder mig ikke til at skulle køre afsted her til aften. Bryder mig aldelses ikke om at køre i sne.

    Men naturen er jo rigtig smuk med nyfalden sne.
    Livet er så smukt, som man gør det til.
    Carpe diem.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg skal lige gøre mine klar før jeg kan poste dem her. Men nogle af dem er desværre blevet lidt rystede.

    Så er de klar og her er de:

    December 2009 001.jpg

    December 2009 002.jpg

    December 2009 003.jpg

    December 2009 004.jpg

    December 2009 005.jpg

    December 2009 006.jpg

    December 2009 007.jpg

    Det, der lyser på nogle af dem, er gadelygter på stierne.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Flotte billeder I alle har lagt ind, jeg ELSKER simpelthen sne, det lægger sådan en dejlig dæmper på en masse larm og lyde.

    Her til morgen er der hvidt udenfor her ved Vordingborg, dog ikke ret meget, og det sner lidt, men ikke særlig meget. Til gengæld blæser det en del.

    I får lige et billede af mit juletræ der står på terassen med lys på. Nu det blæser så meget har vi måtte sætte vore tunge parasolfødder ind på juletræsfoden, så det ikke vælter i blæsten.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #34
    lis ai Gæst
    Så kom sneen også til København.
    Og jeg synes nu sne er pænest der, hvor man ikke skal gå i den.
    Her lidt stemningsbilleder fra kl. 1.30, kl. 4 og kl 7.30
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Melder ca 25 cm sne med ny havebænk 17-12 09.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    fyn
    Indlæg
    69

    sne

    Ja her på nordfyn er vi nærmest sneet inde nu, al udkørsel frarådes, skolerne er lukkede og her ligge vildt meget sne. Blir nok nødt til at fjerne lidt så hundene kan komme ud at tisse. ha ha. Ja så den kommer til at stå på hygge inden døre, dejligt.
    _____________________
    Rokke hilsen Karma

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg har her kl. 10 forsøgt at køre fra Fredericia til Vejle på arbejde. Men jeg er vendt om midt på hovedvejen (ikke særlig fedt). Der var ikke mange biler, så det kunne lade sig gøre. Det fyger med sne over de åbne marker (og vejen), så det var svært at se, hvor vejen var.
    Nu sidder jeg så med franskbrød og varm cacao. Den står på hygge her indendøre. Så må mine kolleger hygge sig med julefrokost kl. 13.
    Knus Rita

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Her i Ørslev, 5 km. nord for Vordingborg på Sydsjælland, er der kommet en del sne i løbet af dagen, jeg vil tro ca. 20 cm. efter hvad der ligger på mit lille havebord. Og så blæser det en halv pelikan, og iflg. vejrudsigten skulle det blive til en hel pelikan i løbet af natten sammen med yderligere op til 20-25 cm. sne. Så det bliver lidt spændende i morgen tidlig.

    Her til morgen var det godt og grundigt fedtet og meget meget glat, så glat at den ældste knægt måtte låne mor's peugeot for at komme til Nykøbing F, så jeg kunne få hans varebil på værksted til nye vinterdæk.
    Hvorfor tænker unge mennesker ikke, FØR det bliver nødvendigt?? Så gik det meste af min arbejdsdag med det. Synes ellers vi har tudet alle vore børn ørerne fulde med at være forudseende, tæpper og varmt tøj i bilen o.s.v.

    Nå pyt, skulle vi sne inde, kan vi da glæde os over at have fryseren fuld af mad, så vi kan vist sagtens klare en måneds tid uden at komme til at sulte. Så vi glæder os over sneen, nu den endelig er der, og så slapper vi ekstra af når meldingerne fra børnene kommer ind, om at de er nået sikkert på arbejde - og hjem igen.

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Her på Nordfyn har vi fået 52 cm. Jeg har selv været ude og måle det. Og det var før det begyndte at fyge.
    Vi har været lukket inde her i vænget hvor jeg bor. Men her i eftermiddag kom der en velsignet traktor og gjorde så vi måske kan komme ud. Jeg vil gøre et forsøg i morgen.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi bliver ind, der er mad nok i fryseren, ellers trænger vi til at tabe os

    Rundt hjørnet ser det sådan her ud Image012-800.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •