Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: 5885

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112

    5885

    5885 gram garn har jeg stikket op i 2009. De 2160 gram er blev til sokker, huer og halstørklæder til familien og lidt nisser til spejdernes julebasar.
    De 3725 gram er varmestuestrik

    Da 2009 startede besluttede at jeg skrive ned og veje alt den som jeg strikkede i løbet af året. Det er faktisk godt at kunne se hvor meget restestrømpegarn der går til et par strømper str. 43 eller hvor meget garn jeg ca. bruger til en hue eller vanter - så er det nemt at afgøre om der er nok garn. Eller se hvor mange par strømper min mor har fået i løbet af i år.
    Min notesbog er langt fra fyldt op så jeg forsætter med mit "garnregnskab" det næste år.

    Mit mål for 2010 er at jeg helst skal nå at strikke 10 kg. garn op. Garnet og ideerne er der - det kniber lidt med tid en gang i mellem.
    Bogormen


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Du milde kineser, det var ellers ikke så lidt!
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  3. #3
    symadammen Gæst
    Hold da op - sikke et regneskab, det er da en utrolig masse du har fået strikket.

  4. #4
    Tina Gæst
    Hatten af for dig

    Det lyder vildt.

    Men tænk på hvor mange du har glædet med dine færdigstrikkede ting.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har slet ikke styr på, hvor meget garn jeg bruger ad gangen. Jeg strikker, hækler og hakker bare!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Hanne Nyegaard Gæst
    Hold da op Bogorm du har været flittig. Egentlig en god ide at regne ud hvor meget man får produceret, men jeg kunne nu aldrig leve op til dig. Rigtig god arbejdtlyst til dig i 2010.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Jeg må også indrømme at jeg blev lidt overrasket over hvor meget det var blevet til:
    26 par strømper
    13 par vanter/pulsvarmer
    21 huer
    27 halstørklæder/fisk/halsdisser
    5 veste/poncho/sjal
    1 par benvarmer

    Når men i nat blev jeg færdig med par stømper og er allerede nået til hælen på en ny strømpe. Jeg er også igang med en strikkede kape/sjal - den er ret nem men kræver lidt tællearbejde, så det er ikke tv-strik for mig. Glæder mig til vi skal strikke Maja-sjalet, jeg her fundet garn frem til det.
    Når men må heler finde har helt glemt at tage billeder af nået varmstuestrik.
    Bogormen


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •