Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 34

Emner: Taske af Anders And blade :)

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    8653 Them
    Indlæg
    133
    Citat Oprindeligt indsendt af bonderosen Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der ikke kan aktivere dette link mere???

    http://www.slikpapir.mono.net/8838/GØR-DET-SELV

    Bonderosen

    Det er fordi siden er flyttet til

    www.genbrugblirguld.blogspot.com

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    02 Sep 2007
    Geografisk sted
    Ribe
    Indlæg
    92
    Tusinde tak LPN

    Kærlig hilsen
    Bonderosen

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    Rigtig smart taske!
    Men jeg vil da også mene, at det er et KÆMPE arbejde at skære og folde plastic med!?

    Her er et link med god vejledning til bund, lynlås m.m.: http://www.slikpapir.mono.net/8838/GØR-DET-SELV

    ÆV linket virker ikke..., nå man skal læse hele linket
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2009
    Geografisk sted
    9510 Arden
    Indlæg
    5

    Tasker af Anders And blade

    Hej. Hvor de flotte de tasker du laver...
    Hvor har du fundet vejledningen til dem og gerne på dansk.
    Jeg har prøvet at lede efter dem.
    mvh Anita

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Nu har jeg prøvet det med at folde plastik med ind og det kan virkelig få mig op i "det røde felt" for jeg syntes det hele falder fra hinanden med det samme... Jeg har så valgt at bruge selvklæbende bogpapir men straks bliver tasken jo en del mere kostbar... Man får ( i den str vi bruger ) 160 stykker ca ud af 3m X 50 cm bogplast.... Så en taske render nemt op i flere hundrede kr... Mon nogen ved om et sted hvor man kan købe dette billigere end 50 kr for 3 m ??

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    http://www.cchobby.dk/omraade/Kontorartikler_.html

    Her kan du få 25m i 40cm bredde for 175kr..

    Jeg tror du skal i kontor forretninger i Nordjylland har vi Daarbak her kan vi få 3o m ruller på 1m bredde vi bruger når vi knipler..men jeg kan ikke huske priserne..
    Marianne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Har faktisk regnet på det og 175 kr plus moms OG porto.... Så er vi ved at være oppe på hvad det koster at gå i boghandel når jeg regner stk pris ud på de stykker vi skal bruge.
    Handler meget hos CChobby og AVform men vi skal jo altid huske at lægge moms oveni.Det ser umiddelbart billigt ud men jeg er blevet overrasket mere end een gang. Vil prøve vores lokale kontor-artikel forretning på mandag og se hvad de tager

    Nu har jeg forsøgt igen med det plastik - Når andrekan skulle jeg også kunne. Og det gik ok. Men min datter ville ikke kunne styre 2 stykker på een gang så hendes taske af Olivia-blade og kaffe poser bliver med klister papir...

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Jeg har forsøgt med plastikken også, og det gik heller ikke super for mig.
    Min mor og søster bruger bred tape, så det startede jeg med.. Men fandt en løsning på det med plastikken, jeg brugte bare noget tyndt dobbeltklæbende tape i begge sider, også satte jeg plastikken på, og faktisk synes jeg at resultatet blev pænere end med tapen ..
    Jeg er også igang med en ud af Olivia blade , men ville ha' firkanterne lidt større end dem min mor laver, så jeg lavede stykkerne 9x19,5 cm, og jeg kan bare ikke sy det pænt sammen .. det har irriteret mig heeeeeeeeele dagen, så nu er den kommet i hjørnet indtil videre ..
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    8653 Them
    Indlæg
    133
    Hvor er den skøn din Anders And taske, passer supergodt med den grønne lynlås.
    Nu har jeg endelig fundet ud af at sy lynlås rigtig i. Hurra for hjemmesiden genbrugblirguld.
    Får lyst til at vise et par af mine eksemplarer frem. Den blå er lavet af sider fra tidsskrifter. De to røde er lavet af kaffeposer, den med de små tern af merrildposer, den med de store tern i de lidt stivere gevaliaposer.
    DSCN9304.jpg

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •