Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Taske af Anders And blade :)

  1. #1
    lillepep Gæst

    Taske af Anders And blade :)

    Så er der 1 stk Anders And taske færdig - den fik sin debut i lørdags...
    Der er mere spræl på lynlåsen, men det passer fint til tegneserie striberne :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Ej hvor er den fed. Det skal altså prøves en dag
    Kig gerne forbi min blog

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Den er bare rigtig fin, er det svært at lære? Lakere du den for at få den til at holde "tæt"?
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  4. #4
    Birgitma Gæst
    Hvor er den blevet god.

    Kan jeg lokke dig til at tage et billede af bunden på samme måde som du har taget af toppen ved lynlåsen, for det var bunden jeg havde problemer med da jeg lavede min, jeg vil prøve at lave flere på et tidspunkt når jeg har lidt bedre tid.

  5. #5
    lillepep Gæst
    Når jeg folder, folder jeg klar plastik med, og det er ikke tape eller selvklæbebde, men alm. frysepose der er klippet til parpir lappen....

    Her er lige nogle billeder af en lille taske jeg er ved at lave af div. slikpapir, den mangler lige et par rækker i højden, men har ikke spist nok slik endnu - eller ungerne glemmer at mor gerne vil have poserne :)
    Men håber det kan være til lidt hjælp.....
    Jeg har kigget på taskerne, og prøvet at tilpasse bunden efter de tasker jeg så i butikkerne....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    symadammen Gæst
    Sikke nogle fine tasker - det må da være noget af et pillearbejde at skære de fryseposer til og også at flette med den. Jeg synes det var svært nok med papir alene, da jeg forsøgte mig hjemme hos LisAi - det blev kun til een række så kunne fingrene ikke mere

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Er du gal den taske er SMART.

    Tror måske jeg kan finde ud af at folde, men sammesyningen og foer + lynlås .... nej, det ville aldrig gå godt :o)

  8. #8
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lillepep Se meddelelser
    Når jeg folder, folder jeg klar plastik med, og det er ikke tape eller selvklæbebde, men alm. frysepose der er klippet til parpir lappen....

    Her er lige nogle billeder af en lille taske jeg er ved at lave af div. slikpapir, den mangler lige et par rækker i højden, men har ikke spist nok slik endnu - eller ungerne glemmer at mor gerne vil have poserne :)
    Men håber det kan være til lidt hjælp.....
    Jeg har kigget på taskerne, og prøvet at tilpasse bunden efter de tasker jeg så i butikkerne....

    Tak for billederne, dem gemmer jeg lige så jeg har dem at kigge efter næste gang.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4470 Nordvestsjælland
    Indlæg
    34
    Fede tasker, jeg er imponeret over at der er nogen der kan flette så det ser så godt ud, ja og så sy i det også, det må være noget pillearbejde.

  10. #10
    lis ai Gæst
    Rigtig fine tasker Lillepep. Synes dog at dine snipper i bunden stritter lidt for meget på midten; Men det er måske billedet der gør det.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •