Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 34 af 34

Emner: Taske af Anders And blade :)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Nu har jeg prøvet det med at folde plastik med ind og det kan virkelig få mig op i "det røde felt" for jeg syntes det hele falder fra hinanden med det samme... Jeg har så valgt at bruge selvklæbende bogpapir men straks bliver tasken jo en del mere kostbar... Man får ( i den str vi bruger ) 160 stykker ca ud af 3m X 50 cm bogplast.... Så en taske render nemt op i flere hundrede kr... Mon nogen ved om et sted hvor man kan købe dette billigere end 50 kr for 3 m ??
    Jeg har brugt noget bred tape til 10 kr rullen i Tiger. Ulempe: det stinker!!!

    Man kan jo også bruge bogbinderplast, men nøjes med at dække dét af papiret, der er synligt på for-og bagside. Det er ikke nødvendigt at dække hele papiret.
    Mvh. Mormal.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det er også det vi er kommet frem til.Vores papir er som ovenfor 19,5 X 9 cm men vi "nøjes" med at sætte selvklæbende bogbind på i str 15 X 6 cm... Det drøjer da lidt på det...

    Tape ville jeg være betænkelig ved - især hvis man gerne vil have en taske der skal holde lidt længere. Tape er kendt for - med tiden - at gulne og krakkelere...

  3. #33
    lis ai Gæst
    Jeg bruger også tape fra Tiger og der er ikke noger der stinker. Du må ha` købt noget, der har ligget et dårligt sted.
    Og foreløbig (efter 2 år) er det ligeså pænt som, da jeg jeg satte det på tasken.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Ha... vores lokale kontor forretning har i dag lært de skal gennemgå deres prisskilte..

    Jeg fandt en rulle plast på 25 m X 34 cm og prisen stod til 149,95... Ved pcén tikkede den ffrem med en pris på 270 kr... Men jeg måtte jo henvise til skiltet - som indeholdt det rigtige varenummer - og fik min plast til 150 kr ;-) Der er til lige hen ved 1000 stykker papir så min ikke vi er godt hjulpet nu. Den med tapen vil jeg prøve på et senere tidspunkt når jeg skal igang med en papir taske mere...

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •