Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: Windows 7, Pfaff creative 2170

  1. #11
    klasus Gæst
    Det er et af mine fag - og jeg er tit ude for at enheder der skal bruges til at kommunikerer mellem en PC og noget andet fx gear i busser, tog mv. er noget drilsk noget - men det værste til dato har nok været en til personvognsdataoverførsel - der måtte jeg hente en driver fra en russisk side - forstod naturligvis ikke en brik af hvad der stod - med det endte med at virke.

    Jeg HADER at lade maskinerne vinde over mig..........

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Så fik jeg endelig tid til at mose med mit PC-problem igen. Jeg er ude på tynd is her. Hvis jeg forstår dig ret, kræver USB-enden af forbindelsen også en driver (HASP4??); denne skulle jeg kunne downloade på siden?
    Der er ingen af de viste, der direkte reklamerer med at understøtte Windows 7, så jeg er stadig ude at svømme.

    Jeg hader også når maskinerne vinder .....hmm......det sker lovlig ofte!
    Mange hilsner
    Myre

  3. #13
    klasus Gæst
    Hvis jeg ikke tager meget fejl er HASP'en til USB/Donglen (Gu'v' om firmaet hedder Aladdin fordi man skal have en troldmand for at få det til at du' - men så må vi bare se om vi ikke ka' hekse - Ik'? )

    Jeg er 93,753 % sikker på, at Vistadriveren også kan fungere under Win7, da jeg har set at den også dækker Server 2008 - men du må ikke hænge mig, hvis det ikke er rigtigt vel?

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Den burde nok i virkeligheden have heddet "Sesam" ikke?

    Donglen? Jeg er ikke bevist om at besidde en dongle. Der er bare et kort i den ene ende og et USB stik i den anden. Det er da også utrolig irriterende, så uvidende jeg er.

    Og nu er det igen blevet for sent for mig forsøge nyt - jeg skal ækelt tidligt op i morgen. Jeg må forsøge videre senere.

    Hængning kommer ikke på tale - jeg er lidet morderisk og det går (i modsætning til meget andet) ikke virtuelt
    Mange hilsner
    Myre

  5. #15
    Inger1 Gæst
    Nu vil jeg slet ikke gøre mig klog og det er nok helt hen i vejret, men husqvrna har en opgradering til windows 7. Så må de andre da også have for det er da samme firma.

    Inger
    4D Embroidery System 8.31 Update

    Installs a new dongle driver and minor fixes for Windows 7
    Requires your system to have already been updated to version 8.3 before installation.

  6. #16
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Nu vil jeg slet ikke gøre mig klog og det er nok helt hen i vejret, men husqvrna har en opgradering til windows 7. Så må de andre da også have for det er da samme firma.

    Inger
    4D Embroidery System 8.31 Update

    Installs a new dongle driver and minor fixes for Windows 7
    Requires your system to have already been updated to version 8.3 before installation.
    Ja, men problemet er at der er tale om en 3D!!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Jeg havde også en forventning om opdatering, men det synes ikke at være tilfældet.

    Hvis jeg må opgive at få file assistent igang, er Embird en mulig løsning, eller er det kun beregnet til at bearbejde filer, men ikke til at overføre dem til maskinen?

    Den HASP device driver ved jeg endnu ikke om jeg har talent til at anbringe hvor den hører hjemme uden at bringe min PC til sammenbrud.
    Mange hilsner
    Myre

  8. #18
    klasus Gæst
    Embird kan godt overføre filer til nogle maskiner, men du har jo egentlig som sådan ikke problemer med dine filer, men med kommunikationen mellem din PC og din symaskine - dvs. dit PCMCIA-kort og din USB-Dongle og hvis der ikke er drivere til disse, kan du stor set gøre hvad du vil, men får ikke noget resultat.

    Grunden til at 4D fungerer er den simple, at når man køber dette følger de nødvendige drivere med - MEN nogen gange kræver det også en opdatering af det software der ligger i selve symaskinen også kaldet firmware

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    06 Mar 2010
    Geografisk sted
    Midtsjælland
    Indlæg
    77
    Efter yderligere roden rundt, er jeg kommet frem til at jeg er nødt til at opgradere til 4D, for der er ganske enkelt ingen nyere drivere at få. "Symaskine-shoppen" bekræftede dette, samt at PC og maskine burde kunne kommunikere under Windows 7. Nu er det bare at vente på det nye program, som der åbenbart er ventetid på.
    Mange hilsner
    Myre

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •