Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Mændeneshjem 100 år

  1. #11
    sannemor Gæst
    har lige set udsendelsen fra tv Lorry,var det ikke Tove vi så et klip af til sidst.?
    så min "chef" et par gange.
    knus sannemor

  2. #12
    cowspot Gæst
    Jeg har også lige siddet og set indslaget på Lorry. Har dog først set dette indlæg efter, men jeg er helt klart Rokke"skadet" sad og kiggede efter hjemmestrik i hele indslaget. ;0)

    Hvor er det bare fantastisk at vi har kunne give 100 par strømper i gave, og at vi havde så mange strømper på lager, på trods af den lange vinter.

    Jeg er SÅ STOLT af at være med i dette fællesskab for at hjælpe andre.

    God weekend til alle.

  3. #13
    Thomas' mormor Gæst
    Rigtigt Cowspot, vi havde jo ikke selv kunne lave 100 par strømper. Det er mange sokkepindeholdere der har bidraget.

    Og det er altså bare fedt at kunne sige: "jeg kommer fra Rokkens varmestuestrikkere" med 100 par sokker, og på vej ned til gavebordet var der flere der sagde god ide og andre superlativer.

    Til Sanne - jeg fik altså ikke øje på mig selv.

    Til Hundeuld og Haven. Tak for en hyggelig dag.

    Til kommende generationer: Der er brugt mellemste størrelse flyttekasse fra Silvan, den kan rumme 100 par

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tillykke til mændenes hjem.
    Det er flot at I kunne aflevere 100 par sokker.
    Der er nok temmelig mange, der er blevet glade i dag.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    Rigtigt Cowspot, vi havde jo ikke selv kunne lave 100 par strømper. Det er mange sokkepindeholdere der har bidraget.

    Og det er altså bare fedt at kunne sige: "jeg kommer fra Rokkens varmestuestrikkere" med 100 par sokker, og på vej ned til gavebordet var der flere der sagde god ide og andre superlativer.

    Til Sanne - jeg fik altså ikke øje på mig selv.

    Til Hundeuld og Haven. Tak for en hyggelig dag.

    Til kommende generationer: Der er brugt mellemste størrelse flyttekasse fra Silvan, den kan rumme 100 par
    Det samme siger Jens og jeg TAK for en dejlig dag, og jeg tror vi ville vinde Guld i at snakke, hvis der fandtes en diciplin til det ved OL
    Sidst redigeret af hundeuld : 05-03-2010 kl. 21:39
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Clausen Gæst
    Man siger ellers at "tavshed er guld" !

    - tale er "kun" sølv........


    Hi hi hi

    (er latter så bronze ?)

  7. #17
    lige overfor Gæst
    Hvor er det flot at vi kunne lever 100 par sokker, tænk hvis de skulle købes, så er der for 10.000.- woouw en flot gave i har givet dem .

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •