Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Erfaring med Fame Trend?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    02 Mar 2009
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    85

    Erfaring med Fame Trend?

    Jeg re lige blevet færdig med en bluse (opskrift fra Marks og Kattens) strikket i Fame Trend. se http://www.speedyneedle.dk/Marks-og-...ame-Trend.html

    Blusen er blevet vasket efter foreskriften i opskriften, men hjælp... det har resulteret i at ærmene lige pludselig er blevet ca. 20 cm længere. Dvs at de går mindst 10 cm længere ned end mine fingerspidser.

    Nogle gode råd til hvad jeg gør?
    Hilsen Inliner
    Besøg min hjemmeside (se profil)
    Nu også med blog

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Tak for linket, Inliner!
    Det er en tidrøver! Det er mange gode ting og garner.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Citat Oprindeligt indsendt af Inliner Se meddelelser
    Jeg re lige blevet færdig med en bluse (opskrift fra Marks og Kattens) strikket i Fame Trend. se http://www.speedyneedle.dk/Marks-og-...ame-Trend.html

    Blusen er blevet vasket efter foreskriften i opskriften, men hjælp... det har resulteret i at ærmene lige pludselig er blevet ca. 20 cm længere. Dvs at de går mindst 10 cm længere ned end mine fingerspidser.

    Nogle gode råd til hvad jeg gør?
    Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre end Inliner, som har dårlige erfaringer med fame trend. - Jeg havde nemlig egentlig planer om at købe det til et sjal................... Hva' si'r I - er det noget bras?
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg kender desværre ikke det garn. Så jeg kan ikke hjælpe dig, Pia.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Jeg vil også gerne

    Citat Oprindeligt indsendt af Blomsten-Pia Se meddelelser


    Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre end Inliner, som har dårlige erfaringer med fame trend. - Jeg havde nemlig egentlig planer om at købe det til et sjal................... Hva' si'r I - er det noget bras?
    høre jeres mening om Fame TREND , jeg har lige købt 8 nøgler og havde tænkt mig at strikke stjernesjalet af det ... så ... hva synes I ... er det noget garn der kun skal bruges til små projekter ????

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Ta'r lige tråden op igen. Er der virkelig ikke andre som har erfaringer (gode eller dårlige) med Fame Trend.............????????
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Jeg var helt vildt træt af de to nøgler fame trend, jeg har haft købt og strikket med - pludselig var der måske 3 meter, som var tyndt som SYTRÅD og vupti var det almindelig tykkelse igen over rigtig mange meter og så sytråds tykkelse igen....osv
    Mange hilsener

    Kastanje

  8. #8
    Speedyneedle Gæst
    Indtil nu har jeg ikke haft problemer med Fame Trend. Men når det er sagt, så er det jo som med alt garn. Det er mennesker der har været med i produktionen. Og ingen af os er ufejlbarlige. Så der kan jo opstå fejl.
    Det bedste råd jeg kan gi´ er enten at kontakte den person du har købt garnet af, eller i det her tilfælde ta´ direkte kontakt til Marks og Kattens. Siden det er et svensk firma så er der ikke de helt store sprogproblemer.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Jeg har strikket et halsrør og det blev kanonflot men i brug bliver det slattent og klapper sammen..lidt ærgeligt for det er nogle meget skønne farver det findes i ..
    Det garn jeg strikkede af var også meget tyndt nogen steder..

    Men jeg strikker ikke af det igen..
    Marianne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Jeg har lige hæklet et havfruesjal i Fame trend, og jeg er ikke utilfreds med det.
    Det er rigtigt at det skifter tykkelse, men det er jo med til at gøre det spændende..

    Jeg ville ikke have noget i mod at hækle med det igen
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •