Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Hjælp min Ashford rok driller :-|

  1. #1
    Glonda Gæst

    Flov Hjælp min Ashford rok driller :-|

    Hjælp =)

    Jeg har lige fået en " Ashford Traditional Spinning Wheel Double drive" Den er brugt men meget velholdt.

    Jeg har downloadet manualen fra producentens hjemmeside, jeg har tjekket den efter i alle led og kanter strammet den osv.

    Men det er som om hjulet ikke sidder midt for som der står den skal. jeg har kørt hjulet det er ikke skævt/stødt eller lign men det sidder ikke lige for som der står den skal. jeg har strammet og løsnet på alle tænkelige måder men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre :-S Jeg har generelt ingen erfaring med Rokke. og har egentligt aldrig haft med en at gøre før idag.

    Håber at der er nogen som kan hjælpe. Føler mig dum, men er mere på hjemmebane hvad angår en Computer :-P

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    http://translate.googleusercontent.c...j6ZduQYOnh-HMQ

    måske denne side kan hjælpe dig videre
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #3
    klasus Gæst
    Hvis hjulet ikke "slingre" men blot ikke sidder korrekt ud for tenen, er det ikke hjulet du skal justere men tenen - se billede nr. 25 i denne http://www.ashford.co.nz/helpandadvice/DDSW.pdf

  4. #4
    Glonda Gæst
    Klasus - Jeg kan netop ikke få den til at side sådan som illustreret. og der er ikke noget der slingre på den overhovedet. og den er ikke skæve.

  5. #5
    Glonda Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Knhobby Se meddelelser
    http://translate.googleusercontent.c...j6ZduQYOnh-HMQ

    måske denne side kan hjælpe dig videre
    Jeg har fundet manualen derinde og fulgt men uden held

  6. #6
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Glonda Se meddelelser
    Klasus - Jeg kan netop ikke få den til at side sådan som illustreret. og der er ikke noget der slingre på den overhovedet. og den er ikke skæve.
    Hmmm det lyder mystisk, at du ikke kan skubbe/skyde tenholderen, som vist på tegningen, når du har løsnet de to skruer!! Og du har selvfølgelig tjekket tegning nr. 14 at stolen er lige?

    Hvor meget mangler der sådan ca. i at de står lige ud for, som vist i manualen?

  7. #7
    Glonda Gæst
    Hej Tak for hjælpen.

    Jeg ved ikke lige hvad problemet var men fik min kæreste til at prøve ad og nu er den fin :)

  8. #8
    klasus Gæst
    Super, at det lykkedes - og go' fornøjelse

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    09 Jun 2012
    Geografisk sted
    Jammerbugten Nordjylland
    Indlæg
    6
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Super, at det lykkedes - og go' fornøjelse
    Lyder dejligt for Glonda :) Jeg glæder mig til at komme igang med at spinde for første gang, skal lige rense noget uld og karte det først.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jun 2012
    Geografisk sted
    Jammerbugten Nordjylland
    Indlæg
    6
    Citat Oprindeligt indsendt af INP Se meddelelser
    Lyder dejligt for Glonda :) Jeg glæder mig til at komme igang med at spinde for første gang, skal lige rense noget uld og karte det først.
    Spinder du klasus?

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •