Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 21

Emner: Vejledning til taske/kurv

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Tusinde tak for den gode og forståelige vejledning og de gode råd Jeg æææælsker billedevejledning

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #13
    lis ai Gæst
    Rigtig fin billedserie du har lavet.
    Jeg ved nogen bruger en blå snor fra Røverkøb. Den er på ruller i to forskellige tykkelser. Den tynde husker ikke lige nr skulle være bedst egnet.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Jeg har lavet en enkelt taske af hvid tøjsnor - det kaldes polyline og er 4-6 mm tykt. Det kan købes overalt, men i Tigeren har jeg indtil nu fundet det billigste. Jeg har brugt rester af jerseystof, der lægger sig pænt rundt om snoren og ikke trævler og min gode, gamle Husqvarna syer uden vrøvl i det med en jeansnål. Jeg har planer om at lave flere tasker for det var sjovt og resultatet godt.
    Lyder spændende. Må vi ikke se billeder?
    Mvh. Mormal.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    sæby
    Indlæg
    73

    Smiler Snor

    Jeg har lavet 3 kurve i samme teknik og fandt en stor rulle snor hos T-hansen (der hvor de har biludstyr o.lign.). Den kostede under 50 kr. og der er nok til rigtig mange ting.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Her er et billede af mit - indtil videre eneste -forsøg med denne teknik. Tasken er 22 cm høj og 17 cm i diameter - vældig god til at transportere strikketøj i.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #17
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Her er et billede af mit - indtil videre eneste -forsøg med denne teknik. Tasken er 22 cm høj og 17 cm i diameter - vældig god til at transportere strikketøj i.
    Uhhh Den kurv er da også bare hot-hot IngeK

  8. #18
    lillebi Gæst
    nøøøj, nogle flotte ting i har fået lavet
    Jeg har prøvet løbebinding i hånden med hørtråde, men måtte simpelthen opgive ,da det var for hårdt for hænderne, Så tak for nogle rigtig gode instrukser til de her tasker

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Her er et billede af mit - indtil videre eneste -forsøg med denne teknik. Tasken er 22 cm høj og 17 cm i diameter - vældig god til at transportere strikketøj i.
    -flot. Og fin facon den har.


    Det kunne da være sjovt at se flere billeder, hvis der er andre, der har noget at vise.
    Mvh. Mormal.

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    -flot. Og fin facon den har.


    Det kunne da være sjovt at se flere billeder, hvis der er andre, der har noget at vise.
    jo den er helt god, men det var slet ikke sådan jeg havde tænkt fra starten....... den fik li'som sit eget liv undervejs...
    Det sker jævnligt for mig at mine eksperimenter ikke kan bruges til det, jeg havde tænkt - men så kigger jeg nærmere på det, jeg har lavet og finder ud af hvad det kan bruges til - jeg har trods alt lagt et stykke arbejde i det, som jeg helst ikke ser gå til spilde.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •