Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: forslag søges

  1. #1
    marion Gæst

    forslag søges

    hejsa

    har lige lavet denne her... det er fra en af de sidste kataloger fra ingelise

    http://www.ingelise.dk/page33.aspx?r...ede%20overdele&

    og synes at kanten fortil ikke er blevet så god har også lavet en fejl så det ikke ser helt så pænt ud og det er til en gave. så overvejer lidt en hæklet kant fortil nogen forslag til hvilken? og vil høre hvad i synes tror i det vil være grimt med en kant opdagede selvfølgelig først fejlen efter jeg havde syet dem sammen...

    den er iøvrigt hurtig at lave og nem...

    marion

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Jeg tror at jeg ville pille op igen men det er nok bare mig. Jeg er rimelig perfektionistisk når det er til andre. Er det en der strikker der vil kunne se det meget eller er det bare dig og dit "ørneblik" der mener kanten er grim? Sådan forsøger jeg i hvert fald at tænke når jeg laver gaver til folk - for man ved jo godt selv hvor fejlene er.
    Zuzzan

  3. #3
    OPR1 Gæst
    Jeg er enig med Zuzzan.
    Hvis der er en fejl ville jeg helt klart pille op igen

  4. #4
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Tilslutter mig optrevlingen - og især når det er en gave.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    er helt ville også lave det om igen.
    du skriver også den er hurtig og nem

    så på´ en igen
    - ja - ja det ka´jeg sagtens sige
    så det gjorde jeg så lige
    kinoll

  6. #6
    klasus Gæst
    for mig at se, betyder det at trævle op stort set forfra og om igen.... Så helt ærligt, så ville jeg prøve mig lidt frem.

    Jeg tror umiddelbart at en hæklet kan hurtigt vil virke bombastisk i det tykke garn, men ville evt. prøve med alm. fastmasker eller kædemasker.

    Det jeg nok ville foretrække ville være at sy knaphuls- eller tungesting langs hele kanten foran. Du kan se hvordan her http://www.aksp.dk/index.php?id=436 rul ned til den sidste fjerdedel.

  7. #7
    marion Gæst
    har pillet det hele op igen eller ikke det hele, men det jeg havde strikket sammen også forstykket den var gal med jeg var kommet til at tage en maske ud på den side, hvor der ikke skulle tages ud og ligemeget hvad var jeg slet ikke tilfreds..
    havde ikke set det sidste forslag men vil da lige tjekke siden ud og se om det er noget jeg kan bruge en anden god gang.

    ja det nytter ikke at give noget væk som man ikke er helt tilfreds med ;-)

    men takker igen for alle jer der gider at hjælpe er stadig temmelig ny i alt det her strikkeri ;-) nogen der egentlig ved hvor man ellers kan købe det her garn for ingelise har det kun i en farve og synes det er dejligt at strikke med sådanne noget tykt garn eller noget der minder om det for tror jeg også vil lave en til mig selv det skal bare være i en anden farve ;-) også måske laves lidt anderledes

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    godt gået marion
    kinoll

  9. #9
    Hanne Nyegaard Gæst
    Hvad hedder garnet? Du kan jo også prøve at google på garnets navn, så kommer der måske forhandlere frem. Eller du kan tage en garnbanderole med i en garnforretning og få hjælp til at finde garn med samme løbelængde og strikkefasthed.

  10. #10
    marion Gæst
    det hedder bc garn har prøvet den hjemmeside der står på bandarolen og har også prøvet at google det uden resultat men prøver en butik i vordingborg måske hun ved noget..

    mange tak allesammen

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •