Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Computerprogram til Brother NV900 broderimaskine?

  1. #1
    Johnwayne Gæst

    Computerprogram til Brother NV900 broderimaskine?

    Hej alle broderi-entusiaster!

    Jeg er blevet den heldige ejer af min første broderimaskine, en Brother NV900 broderimaskine. Jeg elsker det allerede og er nu interesseret i at prøve andre broderier af end dem, der er på maskinen i forvejen.

    Mit spørgsmål er nu, om jeg skal have et specielt computerprogram for at kunne downloade broderi-mønstre fra nettet og overføre dem til min broderimaskine?

    Derudover er broderirammen ikke særlig stor 10x10 cm, og synes, at når jeg søger på nettet, at langt de fleste broderimønstre er større end det, kan man formindske broderimønstre hentet ned fra nettet og hvilket program skal man bruge til det?
    Eller kan man søge specifikt på små broderimønstre?

    Håber, at I kan hjælpe mig med ovenstående . Det er jo en helt broderi-jungle derude.

    Mvh Heidi/Johnwayne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2010
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    38
    du skal bare downloade filer der hedder .pes så kræver det ikke noget program. skal du forminske det er det en anden snak. her skal du bruge et program, der tilretter antallet af stingene når du forminkser

  3. #3
    oldfruen Gæst

    brother nv900

    Kan varmt anbefale dig at købe embird det arbejder fortreffeligt sammen med brothers maskiner har både en 1200E og en 900 super maskiner og ellers kan du downlode pes filer fra nettet nogler er free og andre betales der for god fornøjelse,

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •