Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 24 af 24

Emner: Er knit picks meget skrøbelige? ØV ØV

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    78
    Det er et fast kræmmermarked. D.v.s. der er åbent hver week end og stort set alle helligdage året rundt. Det blå marked er 2 store haller og ved siden af er der Låsby Marked som er en hal. Alle fyldt med alt muligt - lige fra mus til elefanter.
    Jeg passer en stor stand med garn og tilbehør i den store hal på Det blå marked - stand 3 - 4 og 53.
    Sidst redigeret af hundeuld : 23-02-2010 kl. 12:29 Årsag: Ikke reklamer for eget firma i emnerne
    Mange Rokkeknuz
    Inka56

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Citat Oprindeligt indsendt af Inka56 Se meddelelser
    Det er et fast kræmmermarked. D.v.s. der er åbent hver week end og stort set alle helligdage året rundt. Det blå marked er 2 store haller og ved siden af er der Låsby Marked som er en hal. Alle fyldt med alt muligt - lige fra mus til elefanter.
    Jeg passer en stor stand med garn og tilbehør i den store hal på Det blå marked - stand 3 - 4 og 53.

    Men for at vende tilbage til Addi æskerne så sælger vi dem til 550 kr kommende week end. Kom og se hvilke dejlige garner jeg sælger. Der er lige fra noget væmmeligt acryl til sjove strømpegarner og lækkert uld, og meget andet

    Det skal jeg da vist have kigget nærmere på en gang

  3. #23
    haledyr Gæst
    Er addi pindene lige så spidse som knit picks?

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Citat Oprindeligt indsendt af haledyr Se meddelelser
    Er addi pindene lige så spidse som knit picks?
    Jeg har nogle Addi-turbo og nogle knit picks (KnitPro) metalpinde, og KnitPro er mere spidse end Addi turbo.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •