Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: "sangskjuler" i sidste øjeblik...

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    "sangskjuler" i sidste øjeblik...

    Vi skulle til bryllup i lørdags... Jeg forberedte det, vi skulle have med og gemalen dekorerede og mangfoldiggjorde en lidt sjov sang for en anden af gæsterne.

    Sangene blev afleveret lørdag morgen, men der var ikke tænkt på "servering" af sangen. Så de små grå måtte igang her med lynets hast! Jeg havde ikke ligefrem mit lager af kreative materialer til rådighed og småbandede over, at jeg ikke havde fået det at vide inden, vi rejste. For i fredags ankom nemlig div. kurve, jeg havde bestilt - og deriblandt nogle lyserøde formet som hjerter...

    Nå ikke tid til ærgrelser! Hun tog afsted efter selvklæbende hjerter og jeg gik igang med at folde lidt kreativt istedet for at rulle. Og så kom idéen! Noget så enkelt som rødt silkebånd blev bundet omkring og vupti skulle det forestille kærestebreve sådan som man tidligere nok ofte så dem gemt som kære minder

    Håber andre kan bruge idéen i en snæver vending
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Rigtig sød idé


    Da jeg i sin tid blev konfirmeret havde jeg også lavet en sang der skulle "serveres"... Synes selv jeg dengang fik en god og særdeles hurtig idé... Jeg købte en papirkurv og krøllede alle sangene sammen og kom dem i kurven...
    - Carpe Diem! -

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det synes jeg faktisk var en genial idé Unger - der ender de fleste jo alligevel bagefter
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vestsjælland
    Indlæg
    260
    Hvor sødt! Og din ide Unger er da helt genial når man ikke har noget til rådighed!
    /Didde

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor herligt Zep , man kunne evt. også skrive på den første sang i hver bundt med gammel skrift en adresse de havde for længe siden, eller dengang de lærte hinanden at kende.

    Den de rmed at krølle dem sammen også en god ide...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Birgitma Gæst
    To gode ideer, det er tit sådan at dem der er hurtig at lave er gode, nok fordi man ikke selv havde tænkt på hvor nemt det kan gøres.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hiver lige den her frem ..hvis der er nogen der er i sidste øjeblik til konfrmationen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •