Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Hjemmelavet kort.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    25 Aug 2009
    Geografisk sted
    sydfyn - 5600
    Indlæg
    55

    Hjemmelavet kort.

    Det er ikke for at lyde negativ - er fuld af respekt for alle de flotte kort, der bliver lavet.
    Meeennn bliver der virkelig brugt fx julekort mere? (jeg sender da godtnok selv et par stykker hvert år, men får for det meste "bare" en e-mail retur)

    for eks. lavede min søster de flotteste julekort sidste år, og hun kunne ikke komme af med et eneste.

    Det er bare noget der har undret mig lidt..............

    Synes stadig hjemmelavede kort er langt det flotteste. Dejlig fornemmelse at sidde med fx et "rigtigt" kort i hænderne, fremfor en hilsen via sms eller e-mail.


    (er det den rigtige tråd jeg har lagt det under?)
    hilsen fra Stumpe

  2. #2
    lenes3d Gæst
    Hejsa
    Jeg syntes helt sikker der bliver brugt julekort, det kan jeg jo se på salget i min butik.
    Vi har mange bestillinger på jule kort, faktisk så mange at nogle af vores kunder laver kort for butiken :)
    Venlig Hilsen Lene

  3. #3
    lillepep Gæst
    Nu laver jeg kun til eget brug........ Men sender da stadig julekort, jeg vil tro der ryger ca 15-20 afsted - og så kommer dem ungerne giver/sender til deres venner ialt vil jeg tro jeg laver 30-40 kort hvert år - og der bliver da for det meste brugt......
    Hvis ikke jeg selv kunne - ville - et år, ja så ville jeg da købe dem....

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Jeg må indrømme at jeg ikke altid sender julekort, men når jeg gør laver jeg dem selv. Min mor sender omkring 50 stk hvert år, hun laver så mange hun kan nå selv og køber så resten. Så jo der sender stadigvæk julekort (nogen flere end andre) men jeg tror også der er en del der enten laver dem selv eller køber de billigste i supermarkedet...

  5. #5
    Birgitma Gæst
    Jeg laver/sender også hjemmelavet kort, i år har jeg bestemt at alle sammen skal være lavet af teposer.

  6. #6
    OPR1 Gæst
    Jeg hører også til dem, der ikke sender julekort længere. Dels koster det "en krig" i porto og dels så er der ingen bedsteforældre tilbage til at værdsætte kortene.

    I stedet laver, både jeg og resten af familien, e-mails, der er julepyntede men når jeg ser de små børnebørn i juledagene, så har de hjemmelavede kort med og de bliver helt bestemt værdsat.
    Sidst redigeret af OPR1 : 25-10-2009 kl. 02:30

  7. #7
    strikketøsen Gæst


    Nu laver jeg jo selv kort, men ellers ville jeg sende købte julekort til familien "down under". En mail - uanset hvor meget pynt, der er på den - vil altså aldrig være det samme for mig.

    Jeg kunne aldrig finde på at sende emails til hverken fødselsdage og slet ikke til jul. Det ville jeg føle en tak for teknisk til mærkedage og højtider.

  8. #8
    Tina Gæst
    Jeg sender også julekort - både til unge og gamle.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Jeg høre til dem, der ikke er for god til at sende julekort.

    Jeg har dog en tidligere kollega, som jeg ser et par gange om året til og mail/sms med jævnligt (når man har bruge for lidt "branch-slader") Fra hende får jer hvert år et nøje udvalgt julekort og det er en fed fornemelse at få et kort med posten
    Så stor til jer der sidder og lave kort og sender dem - de varmer hos modtageren.
    Bogormen


  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg foretrækker at sende julekort på gammeldaws manér - og det bliver faktisk flere for hvert år. Min. er 20 stk. I år har tiden været for knap, så der er meget få hjemmelavede fra mig. Men til gengæld, så købte jeg smukke engelske julekort, da vi var på ferie i Londen i uge 42. Jeg får ikke helt så mange retur, men jeg tæller ikke nøje efter, for det er en fornøjelse for mig at sidde og skrive julehilsener - også selvom tiden måske er lidt knap
    og Julemor

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •