Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Æske

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Hvor er den flot.
    Mvh. Mormal.

  2. #12
    huginnbrogaard Gæst
    Hold da op, hvor er den flot, hvad har du limet dem på med, og har du givert den lak bagefter??
    Jeg har tænkt på det flere gange at jeg skulle have det afprøvet, har på et tidspunkt købt sådan nogle kasser, lige som dem fra pickwick til at have te i, men de er bare ganske alm træfarvet, så ville gerne beklæde dem med teposer

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    22 Oct 2009
    Geografisk sted
    Østjylland 8882
    Indlæg
    7
    Citat Oprindeligt indsendt af huginnbrogaard Se meddelelser
    Hold da op, hvor er den flot, hvad har du limet dem på med, og har du givert den lak bagefter??
    Jeg har tænkt på det flere gange at jeg skulle have det afprøvet, har på et tidspunkt købt sådan nogle kasser, lige som dem fra pickwick til at have te i, men de er bare ganske alm træfarvet, så ville gerne beklæde dem med teposer
    Hej
    Jeg har lavet en æske som den du omtaler. Jeg har limet forskellige teposer på, alle er klippet enten i firkanter, trekanter eller runde. De er ikke limet på i et bestemt mønster. Jeg har brugt limlak til at lime dem på med.
    Jeg har desværre givet æsken væk, så jeg kan ikke vise den.

    Æsken hvor teposerne sidder i system er rigtig flot og en rigtig godt ide med at bruge en skotøjs æske.

    Hilsen Anne Grete

  4. #14
    huginnbrogaard Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Anne Grete Se meddelelser
    Hej
    Jeg har lavet en æske som den du omtaler. Jeg har limet forskellige teposer på, alle er klippet enten i firkanter, trekanter eller runde. De er ikke limet på i et bestemt mønster. Jeg har brugt limlak til at lime dem på med.
    Jeg har desværre givet æsken væk, så jeg kan ikke vise den.

    Æsken hvor teposerne sidder i system er rigtig flot og en rigtig godt ide med at bruge en skotøjs æske.

    Hilsen Anne Grete
    Tak for dit svar, har tænkt på at jeg så ville bruge en masse forskellige poser dertil

  5. #15
    Birgitma Gæst
    Endnu en gang tak alle sammen for roserne.

    Til Strikketøsen hvad mener du med alle mine hobbymaterialer

    Til huginnbrogaard jeg har brugt almindelig hobbylim, den skal have lak men det har jeg ikke fået gjort endnu.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •