Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 56789
Viser resultater 81 til 87 af 87

Emner: Taske af papir

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Mine strimler er 19,5 cm x 9 cm, og jeg bruger 5 cm bred pakketape. Tapen behøver kun at sidde midtpå - eller lidt ud til den ene side, så det der kommer til at vende udad (den lille firkant på omkring 2 x 2 cm) på strimlen er dækket med tape.
    Knus Rita

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Jeg må vove forsøget så. Men vil gerne have at også det som er INDE i tasken bliver dækket ?? for ellers b liver det da hurtigt slidt igennem ;-). Prøver om jeg kan placere det så nøjagtigt at jeg kan nøjes med tape næste gang. Og når jeg bruger tape ruller jeg også en strimmel ud "bagvendt" og lægger papir på i stribevis før jeg klipper dem fra hinanden

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Rita Se meddelelser
    Mine strimler er 19,5 cm x 9 cm, og jeg bruger 5 cm bred pakketape. Tapen behøver kun at sidde midtpå - eller lidt ud til den ene side, så det der kommer til at vende udad (den lille firkant på omkring 2 x 2 cm) på strimlen er dækket med tape.
    Jeg dækker også kun dét, der bli'r synligt ud-og indvendigt plus lidt mere. Det fungerer fint, selv ved temmelig tyndt papir.
    Mvh. Mormal.

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Jeg må vove forsøget så. Men vil gerne have at også det som er INDE i tasken bliver dækket ?? for ellers b liver det da hurtigt slidt igennem ;-). Prøver om jeg kan placere det så nøjagtigt at jeg kan nøjes med tape næste gang. Og når jeg bruger tape ruller jeg også en strimmel ud "bagvendt" og lægger papir på i stribevis før jeg klipper dem fra hinanden
    Hvis du folder et stykke papir i den størrelse, du vil arbejde med, og derefter folder det ud igen, kan du nemt se, hvilke 'folder' der skal dækkes af tape. Du behøver selvfølgelig ikke at gøre det ved hvert stykke, men du kan bruge det foldede papir som 'rettesnor'.
    Mvh. Mormal.

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Se igen.... Det var smart... Selvfølgelig.. Tak for ideen

  6. #86
    weber Gæst

    Hjælp

    Hej med jer. Jeg er helt ny her, men er da godt nok glad for at have fundet dette forum. Har virkelig fået meget ud af denne tråd indtil videre.

    Jeg har dog liiiige det problem, men at forstå hvordan man slutter ringen ? Nogen der har lyst til at hjælpe ?

    Mvh.

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Mon du kan bruge dette link: http://genbrugblirguld.blogspot.com/...emballage.html
    Jeg synes, billederne viser fremgangsmåden godt.
    Mvh. Mormal.

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 56789

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •