Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 87

Emner: Taske af papir

  1. #61
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    Jeg har også tænkt lidt over det med tapen... -Skal der tape på hele papirstykket INDEN det foldes eller kun på det, der kommer til at vende udad efter foldningen?
    Og hvad er det for noget tape, der bruges? -Jeg tænker på, at noget (billigt) tape gulner/mørnes efter nogen tid, og det ville jo være ærgerligt, når der er lagt så meget arbejde i det...
    Jeg bruger bred klar tape fra Tiger til 10 kr. Jeg sætter det midt på papirstrimlen på den lange led inden den foldes. Hvis strimlerne er meget brede, så sættes tapen på den del, der kommer til at vende ud af. Foreløbig er der ikke noget, der er gulnet eller mørnet

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Jeg bruger bred klar tape fra Tiger til 10 kr. Jeg sætter det midt på papirstrimlen på den lange led inden den foldes. Hvis strimlerne er meget brede, så sættes tapen på den del, der kommer til at vende ud af. Foreløbig er der ikke noget, der er gulnet eller mørnet
    Tak for svar.

    Nu har jeg vist snart samlet nok information til for alvor at gå i krig med taskerne!
    Mvh. Mormal.

  3. #63
    Thestesen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hej Molly.
    Du spørger bare løs. Jeg syr tasken sammen først udefra og derefter indvendig; Men jeg gør en ring færdig af gangen -altså syr indvendig også før jeg sætter næste ring på. Jeg bruger ingen lim.
    Jeg syr bunden sammen først, før jeg sætter de næste ringe på, for ellers er det svært at komme til.
    Jeg har lavet en brugervejledning på min version af en taske; Men den koster 50 kr, da den ikke kan sendes på mail.
    K.h. Lis
    Hej Lis
    det er super flot det du har lavet , jeg er ved at prøve da mine piger gerne ville have en taske, kan jeg købe den vejledning du har lavet , ved ikke hvad man skal gøre her inde er hel ( ny)
    skal også lige høre hvad er det du syr dem sammen med, er det almindeligt sytråd.
    hilsen pia

  4. #64
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Thestesen Se meddelelser
    Hej Lis
    det er super flot det du har lavet , jeg er ved at prøve da mine piger gerne ville have en taske, kan jeg købe den vejledning du har lavet , ved ikke hvad man skal gøre her inde er hel ( ny)
    skal også lige høre hvad er det du syr dem sammen med, er det almindeligt sytråd.
    hilsen pia
    Tusind tak for rosen.
    Jeg syr tasken sammen med bomuldsgarn natur 12/6 art.nr 021880 fra Panduro (det er på store ruller) ellers kan almindelig bomuldsgarn til madlavning bruges.
    Du kan finde en god vejledning på www.genbrugblirguld.dk, så sparer du de 50 kr.
    Og ellers kan du sende en personlig meddelelse til mig med din mail.
    Det gør du ved at trykke på mit navn i venstre hjørne og går ind under personlige meddelelser.

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Hej lis ai

    det lader til at linket ikke virker men er det ikke det her du mente? http://genbrugblirguld.blogspot.com/...emballage.html
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  6. #66
    Thestesen Gæst
    Tusinde tak det virker , så nu skal det prøves tak tak
    hilsen pia

  7. #67
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bjergged Se meddelelser
    Hej lis ai

    det lader til at linket ikke virker men er det ikke det her du mente? http://genbrugblirguld.blogspot.com/...emballage.html
    Jamen du har da ret Bjergged. Jeg bruger det jo ikke selv; Men har set det så mange gange herinde, at jeg skrev det jeg huskede. Tak for hjælpen.

  8. #68
    Thestesen Gæst
    Hej det går godt med at flette , men jeg syntes at det er nemt at garnet river papiret i stykke , er der nogle gode ider ?.
    hilsen pia

  9. #69
    Rysse Gæst
    Har du sat tape på ?

  10. #70
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Thestesen Se meddelelser
    Hej det går godt med at flette , men jeg syntes at det er nemt at garnet river papiret i stykke , er der nogle gode ider ?.
    hilsen pia
    Du bruger måske lidt for tyndt papir. Du kan som Rysse skriver sætte tape på. Jeg bruger selv den brede fra Tiger. Det gør også tasken vandskyende (ikke vandtæt).
    Og så skal du passe på ikke at trække for hårdt i tråden.

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •