Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 9 FørsteFørste 123456789 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 87

Emner: Taske af papir

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Hvor er det nogle flotte tasker, I har lavet!

    Det er én af de ting, jeg helt sikkert må prøve kræfter med på et tidspunkt...
    Mvh. Mormal.

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Imponerende arbejde
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

  3. #43
    bøllefis Gæst

    Hvordan flettes ringene....

    Hej allesammen.....

    Sad og googlede papirflet i aftes, og endte her - sikken en pragtfuld ting !!! Jeg kan sagtens flette i papir på den der måde med de lange strimler men taskerne blir ikke så gode/stærke som de ser ud til at blive på denne måde og så kan man ikke lave laaaange strimler af slikpapir og den slags.
    Jeg har prøvet og prøvet og også kigget de der sider nogle henviser til, men jeg er altså for dum til at lure metoden - er der nogen der kan hjælpe evt med beskrivelse eller billeder.

    Knus Pia

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    Indlæg
    186
    når du har papiret der er 11,5 * 5,5 (mener jeg)
    så folder du det så det er 1 gang på den korte led, derefter 1 gang til på den korte led og så til sidst 1 gang på den lange led.

    Håber du forstod hvad jeg mente.

    en anden metode er http://www.gumwrapper.com/build.php

    Marie

  5. #45
    bøllefis Gæst
    Jeg tror jeg ved hvordan man gør med selve strimlere med at få satdem smmen til en kæde er vist problemet. Sys ikke det ligner det rigtige det jeg får lavet, men kigger lige på det der link du har skrevet.
    Tak for hjælpen !

  6. #46
    bøllefis Gæst
    Vil da lige vise dem jeg har lavet med den anden teknik. Det er potte skjulere lavet i avis og lakeret bagefter.

    knus
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #47
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bøllefis Se meddelelser
    Vil da lige vise dem jeg har lavet med den anden teknik. Det er potte skjulere lavet i avis og lakeret bagefter.

    knus
    De er da bare rigtig flotte dine kurve.

  8. #48
    Molly Gæst
    Hej Lis, samler lige mod til at spørge dig igen ??? Syr du taskerne sammen både på for og bagsiden, og lige et spørgsmål mere ... smører du lim på inden du syr tasken sammen. Håber ikke du bliver træt af alle mine spørgsmål.
    Venlig hilsen Molly

  9. #49
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Molly Se meddelelser
    Hej Lis, samler lige mod til at spørge dig igen ??? Syr du taskerne sammen både på for og bagsiden, og lige et spørgsmål mere ... smører du lim på inden du syr tasken sammen. Håber ikke du bliver træt af alle mine spørgsmål.
    Venlig hilsen Molly
    Hej Molly.
    Du spørger bare løs. Jeg syr tasken sammen først udefra og derefter indvendig; Men jeg gør en ring færdig af gangen -altså syr indvendig også før jeg sætter næste ring på. Jeg bruger ingen lim.
    Jeg syr bunden sammen først, før jeg sætter de næste ringe på, for ellers er det svært at komme til.
    Jeg har lavet en brugervejledning på min version af en taske; Men den koster 50 kr, da den ikke kan sendes på mail.
    K.h. Lis

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Hold da helt fest ..ganske imponerende ting

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •