Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 87

Emner: Taske af papir

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    Nej hvor er det spændende det kunne jeg godt tænke mig at prøve, jeg har kun prøvet at flette med lange foldede papir strimler men det her ser nemmere ud. mange hilsner vibeke

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    Hej jeg har fundet et link til hvordan taskerne laves og ser ud. http://www.youtube.com/watch?v=MwWhX...eature=related og
    http://www.youtube.com/watch?v=dYsV7...eature=related håber i kan bruge det. det er mexikanske fanger der laver dem. mange hilsner vibeke

  3. #13
    Ege Gæst
    Der er jo osse en dansker som har udviklet en fletteform i papir hendes bog kan lånes på Bibliotetet
    Papirflet /tasker og kurve af Dorte brunø

  4. #14
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ege Se meddelelser
    Der er jo osse en dansker som har udviklet en fletteform i papir hendes bog kan lånes på Bibliotetet
    Papirflet /tasker og kurve af Dorte brunø
    Ja men det er en hel anden måde at flette tasker på.

  5. #15
    Ege Gæst
    nemlig og passer jo fint til overskriften på denne her tråd
    De tasker er nok lidt hurtigere at lave end dem ,som bla de mexikanske fanger laver
    Men teknikkerne kunne måske blandes ????

    Bare et tips

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Den bog skal jeg helt sikkert låne på et tidspunkt
    Kig gerne forbi min blog

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    i Hjørring i gågaden er der en læder forretning der koster en papir taske 1298 kr ja det er altså rigtigt så der er da vist penge at tjene på de tasker men sikkert ikke til dem der sidder og folder.
    held og lykke

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Citat Oprindeligt indsendt af vandhunden Se meddelelser
    i Hjørring i gågaden er der en læder forretning der koster en papir taske 1298 kr ja det er altså rigtigt så der er da vist penge at tjene på de tasker men sikkert ikke til dem der sidder og folder.

    Hvor vildt!!

    Jeg har samlet børsnoteringen fra den gule børsen, som jeg vil forsøge mig med i den meget nære fremtid....

    Men jeg tænker; bør/kan man lakerer dem bagefter (avispair er jo ret tyndt og skøbeligt)... og for at få taskerne mere holdbare...

    Nogen der har prøvet?
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  9. #19
    Ege Gæst
    i denne bog er der mange anvisninger på efterbehandlinger og hvad udtryk hver behandling giver for holdbarheden og synet
    Papirflet /tasker og kurve af Dorte brunø

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    hej det er rigtig godt at bruge limlak når man har flettet færdig husk at begynde at lakere på ydersiden først da ellers der kommer helligdage på forsiden. det kommer der ikke hvis man tage ydersiden først og lader det tørre. mange hilsner vibeke (dekupagelak er også godt)

Side 2 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •