Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Falsters Tekstillaug

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Falsters Tekstillaug

    Tirsdag d. 16. marts kl. 17:00 - 19:00
    Bente Vinding fortæller om Varmestuestrik

    Stationsvej 57 (Tingsted)
    4800 Nykøbing F

    http://tekstillaug.dk/Index.htm

    Bente Vinding vil fortælle om, hvordan og hvorfor hun har startet dette projekt med at sørge for, at hjemløse og andre der har hjælp behov i Danmark får noget varmt at putte sig i, hvilket der især i denne her kulde er nødvendigt.
    Hun modtager gerne donationer i form af garn, huer, halstørklæder, vanter og sokker eller penge. Se her Tilmelding til Bente T bente.thomassen@gmail.com eller på tlf. 6167 6910
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Super duper med et lille foredrag om varmestuestrik
    Kig gerne forbi min blog

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja vil skal have budskabet udog nu jeg er i træning, så kører vi de ca 200 km medvi kan jo altid samle færdige ting sammen og udlever garn samtidig på turen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er vi kommet hjem ja tja i går aftes altså fra Falster

    Og hvilken oplevelse , sikke nogle herlige lyttende damer der var dernedImage005.jpg.

    Men se nu her vi kørte ikke direkte derned, vi var lige forbi missemor med nyt garn og få fyldt op , sådan så bilen ud bil-800.jpg bil2-800.jpg og der var samlet garn ind til os garn-800.jpg oven i det havde de strikket til til vores garn kurv gave2-800.jpg og et gavekort på 200.- kom der også gaver1-800.jpg desuden blev der købt flittigt fra den kurv med varmestueengle og suttesnor jeg har med til disse foredrag.

    Tak til pigerne derned for en hyggelig dag..og jeres omtanke for vores varmestuestrik.
    Sidst redigeret af hundeuld : 17-03-2010 kl. 09:45
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    31 Oct 2008
    Geografisk sted
    Nr. Alslev på Falster
    Indlæg
    4

    Okay

    "Så er vi kommet hjem ja tja i går aftes altså fra Falster
    Og hvilken oplevelse , sikke nogle herlige lyttende damer der var derned.
    Tak til pigerne derned for en hyggelig dag..og jeres omtanke for vores varmestuestrik."


    Det er rigtig hyggeligt at have dig hernede og fortælle om varmestuestrik Bente.
    Jeg er bare ked af at der ikke var dukket flere op, for jeg synes at mange flere skulle have at vide om det gode arbejde du laver.
    Jeg bøjer mig dybt i støvet for dig.
    Anni vil skrive lidt om din fortælling og jeg vil så med det samme sætte det på vores hjemmeside.
    Mange hilsener Bente T i Nr. Alslev på Falster
    Husk ting tager tid men det giver de små sikre sejre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •