Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Strikkemutter 2010

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200

    Strikkemutter 2010

    Så har jeg fået lyst til at vise hvad jeg har lavet.
    Billede 1: Overtræk til Weber smokey Joe i eget design
    Billede 2: Handsker til mig selv, bruges hver dag når jeg er på arbejde.
    Billede 3:Handsker til min datter
    Billede 4 Vanter til min søn, gode farver nemme at finde i børnehavens overfyldte tørreskab
    Billede 5: Strømper til os alle 3, min mand er ikke overbevidst endnu om at hjemmestrikkede strømper er super gode.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200

    Nyt fra strikkemutter

    Så har jeg igen designet selv. Har syet en pose af en kraftig plastsæk. Meningen er, at den skal med på min ugentlige tur til bilka, til frugt. I år har jeg besluttet, at jeg vil skære ned på plastposer. Førhen har jeg aldrig købt poser, men mit formål er at sige nej tak til poser når jeg har købt noget i butikker. Fx. matas, imerco eller apotek. Jeg har tænkt på at det var spild at tage mange poser til frugt hver uge, jeg smider dem ud når jeg kommer hjem. Vi er 4 i huset der spiser meget frugt, så det bliver jo til nogen poser. Når jeg tager i bilka i næste uge tror jeg at jeg lige vil tage en snak med kassedamen om det er gennemsigtig nok, hvad siger i? Tror i butikkerne vil godtage den?

    Jeg fik også lige bagt en forsøgskage
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200

    strikkemutters nye ting 6/7-10

    Det er vidst længe siden jeg har vist hvad der er kommet ud af mine kreative evner. 2 par bukser til min lille model, 1 par knæstrømper, 1 t-shirt til hver af børnene og en taske og pung til mig selv. Næste projekt bliver at lave lange bluser i samme stof som t-shirts.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200

    strikkemutters ting 2010 nyt 20/10

    Så er der kommet lidt nye ting fra mit hjørne.

    Jeg har lavet 2 julestrømper til hver af børnenes dør til adventsgaver. Mønsteret er fra stof og stil.

    En mini taske med kun plads til pung, mobil og nøgler. Den er jeg rigtig glad for og bruger hele tiden. Den er bare lige hurtigt lavet efter fri fantasi og en rest stof.

    2 punge som jeg bruger til maskeholde, omgangstæller, maskemarkører og andre småting i min strikkekurv. Så der altid er orden i kurven.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200

    Strikkemutters ting nyt 28/10

    Idag var spændingensdag. Jeg har hentet det glas min datter og jeg lavede på vores kursus. Der er sket noget med mit fad i brændingen så det er revnet på bagsiden. Hende der afholdt kurset kunne ikke give nogen forklaring. Jeg fik 100 kroner i rabat, men er lidt ærgelig over det. vi lavede 2 lysestager.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •