Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Strømper, hvor meget garn?

  1. #11
    susja Gæst
    Hvilket herligt forum. Jeg spurgte efter hvor meget garn jeg skulle bruge til strømper - og fluks kommer der en masse svar, TAK for det.
    Men ikke nok med det, jeg kommer så også til at lære om nogle ting jeg ikke anede eksisterede. JanJac foreslår at jeg skal strikke fra tåen og op - vupti, pludselig har jeg fået en opskrift, søgt lidt mere på nettet - og nu strikker jeg strømper på en rundpind
    Super forum til at hente inspiration
    Susja

  2. #12
    JanJac Gæst
    Du har helt ret. Et forum hvor man ikke kun har glæden ved selv at få hjælp og inspiration, men også glæden ved at kunne hjælpe og inspirere andre.
    Derfor: SELV TAK.

    Janne

  3. #13
    Missive Gæst
    Ja det er skønt med al den hjælp herinde. Det kan jeg godt tilslutte mig Nu ved jeg ikke om du strikker et helt par strømper på en rundpind. Men det kan klart anbefales da man så får begge strømper helt ens og man får brugt al sin rest garn.

    Knus
    Tanja

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi vejer mange rester op på depoterne, der har vi dette mål til str ca 43 100 gram hvis der er 2 rester , hvis der er flere så er det 110 gram
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Jeg har samme hobby vejer og vejer og vejer
    til mine reste-huer.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •