Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567
Viser resultater 61 til 66 af 66

Emner: La_mama Skindtasker 25.02.2010

  1. #61
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bierberg58 Se meddelelser
    Jeg kan heller ikke se billeder!!

    Nej men de ligger der heller ikke mere.

    Er der nogen der kan hjælpe med et mønster på det der modul der samles til taskerne???????

  2. #62
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Nej men de ligger der heller ikke mere.

    Er der nogen der kan hjælpe med et mønster på det der modul der samles til taskerne???????
    Prøv og se marianne har lavet en model i broderi.

    http://www.m-broderiting.dk/product.asp?product=756

    Inger

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hmm Når billederne af taskerne er slettet, kunne man så ikke lige så godt slette HELE tråden ?? Man får j ingen sammenhæng i teksten UDEN de billeder ???

  4. #64
    Jeanne Thøgersen Gæst
    [QUOTE=Janneha;285058]Hmm Når billederne af taskerne er slettet, kunne man så ikke lige så godt slette HELE tråden ?? Man får j ingen sammenhæng i teksten UDEN de billeder ???[/QUOTE

    Der kan være mange grunde til at man SELV tager et foto væk fra nettet - det med en hel tråd er jo da vist kun et par enkelte der kan gøre.

    Nu fik jeg set den henvisning til det der modul - tak for det - har masser af skind men mangler nu bare lige tiden til at prøve :-))))

    Tror jeg vil ønsker mig lidt længere døgn i julegave i år.

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Ved godt der kan være mange årsager men alligevel syntes jeg det er frygtelig "tamt" med alle de roser for et arbejde man ikke kan se... Det giver ingen mening for mig

  6. #66
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Ved godt der kan være mange årsager men alligevel syntes jeg det er frygtelig "tamt" med alle de roser for et arbejde man ikke kan se... Det giver ingen mening for mig
    For mig giver det mening som afgifter (tvreklamen) Men de tasker var virkelig flotte ret proffessionelle må man sige.

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 34567

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •