Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Vævestue ryddes

  1. #11
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lillebi Se meddelelser
    POKKERS!!!!!!!!!!!!!!!! hvorfor er det altid så langt væk...overvejer at skifte landsdel!!
    Det havde da været skønt lige at smutte forbi for at se om jeg kunne få en lille væv til lilleD og lidt tilbehør....nå men det kommer nok til huse en anden dag
    Ha ha nu siger du det altid er herover tingene er, men alt det jeg gerne vil have er altid på sjælland......................... sådan er det nok altid.
    Inger

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    Indlæg
    75

    også en kartemaskine til salg

    Nu har jeg været derovre og købt nogle ting, som jeg mente jeg ikke kunne undvære . Det er korrekt, at det er datteren der sælger ud pga moderens pludselige død for ca. 3 år siden. Det ligger et fantastisk sted lige ud til vandet. Hun har bl.a. en kartemaskine til salg, Ashford i original pakning. Den ser ud til enten slet ikke at have været brugt eller i så fald meget lidt. Jeg kan ikke give priser, for det kommer jo meget an på hvad man køber og hvor meget, og jeg så desværre ikke indlægget for jeg kørte, sorry. Jeg købte 2 stk. spredere, 1 fin vævekam til rammevæv, 4 plastskytter, 3 små træskytter, 2 lange træskytter (50 cm), 1 flamingohoved, 1 trælæst til hatte, 1 sølningsnål til ialt 250 kr. Mia kan træffes på 9782 2529 (hun har givet mig lov til at sætte hendes tlf. nr. på her)
    Sidst redigeret af Ninse : 13-02-2010 kl. 15:58 Årsag: forkert nr
    Ha' en go' dag
    /NInse

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af Ninse Se meddelelser
    Nu har jeg været derovre og købt nogle ting, som jeg mente jeg ikke kunne undvære . Det er korrekt, at det er datteren der sælger ud pga moderens pludselige død for ca. 3 år siden. Det ligger et fantastisk sted lige ud til vandet. Hun har bl.a. en kartemaskine til salg, Ashford i original pakning. Den ser ud til enten slet ikke at have været brugt eller i så fald meget lidt. Jeg kan ikke give priser, for det kommer jo meget an på hvad man køber og hvor meget, og jeg så desværre ikke indlægget for jeg kørte, sorry. Jeg købte 2 stk. spredere, 1 fin vævekam til rammevæv, 4 plastskytter, 3 små træskytter, 2 lange træskytter (50 cm), 1 flamingohoved, 1 trælæst til hatte, 1 sølningsnål til ialt 250 kr. Mia kan træffes på 9782 2559 (hun har givet mig lov til at sætte hendes tlf. nr. på her)

    Du har opgivet det forkerte nummer - hvis du kan få fat på det rigtige kan vi måske skåne en, der hedder Sonja for nogle opkald

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    Indlæg
    75
    ej for hulen undskyld - det er rettet kom til at skrive 59 istedet for 29 til sidst
    Ha' en go' dag
    /NInse

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Så kom jeg igennem, tak for hjælpen - jeg har aftalt med hende at hente kartemaskinen i morgen

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    Indlæg
    75
    Super - god tur og nyd udsigten deroppe - jeg gad godt have sådan et atelier med det udsyn over vandet
    Ha' en go' dag
    /NInse

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Så er jeg hjemme igen - en dejlig 'ny' tromlekarter rigere.
    Jeg fik ikke udsigten med, da Mia havde taget kartemaskinen med hjem til sig selv, så jeg kunne hente den der, men de har nogle spændende trafikforhold deroppe godt med stejle bakker og ensporede veje med meterhøj sne på begge sider........
    Det kan være at jeg bare er lidt forvænt her er det bare fladt og spejlglat. På hjemvejen stod der en kronhind midt på landevejen - hun kunne ikke bestemme sig til hvilken vej hun ville, så jeg holdt stille og beundrede hende et par minutter...

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    Indlæg
    75
    tillykke, håber du bliver glad for den det har da været en spændende tur du har haft og med dejlig naturoplevelse
    Ha' en go' dag
    /NInse

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •