Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Pfaff creativ 4D suite

  1. #1
    PIXI Gæst

    Pfaff creativ 4D suite

    Hej alle

    Jeg er ny her på siden, og trænger til lidt hjælp.... :-)

    Jeg har en pfaff creativ 2170 og jeg har købt en 4D suite til den, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af at bruge den endnu. Jeg er begyndt at lave "alm." brderier, men kan ikke finde ud af alle funktionerne, så ville hører om der måske var nogen der holder kursus, eller ved hvor man kan komme på et begynder kursus, så jeg kan komme i gang :-)
    Jeg har faktisk 2 stk. 4 d suite, så hvis der er nogen der er interesseret, har jeg også en til salg.

    På forhånd tak for hjælpen.

    Hilsen Rikke (nybegynder til maskinbroderi)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    hej Rikke

    Hvis du er nogenlunde god til engelsk skulle du tage at kige på en hjemmeside lavet af 2 amerikanske damer.
    De har lavet en serie med 5 dvd`er, hvor de skridt for skridt gennemgår alle funktionerne i 4D programmet.
    De er super genialt lavet og meget pædagogisk opbygget.
    Jeg har selv købt alle 5 dvd`er og bruge dem utroligt meget.
    prisen på dem er ca 400 kroner - problemer ar bare at du risikerer at skulle betale told af dem. men de penger er godt givet ud og du vil til enhver tid kunne tage dine dvd`er frem, hvis der er en funktion du har glemt.
    Hvis jeg var dig ville jeg vælge at købe vol 1 , hvor du lærer de grundlæggende ting i programmet og vol 3 , hvor du lærer om Design Creator....så du kan lave dine egne broderier fra bunden.
    Linket til dem er her:
    http://www.simplydianaandkothy.com/

    jeg arbejder selv på at lave nogle danske instruktioner på video, men det tager lidt tid at få det helt godt.

    Hilsen
    Marianne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Hej ieg Rikke

    Jeg var selv lige inde og kigge på siden.
    Fandt ud af at der ligger små lektioner på en af siderne. Hvis du kigger på dem, får du en forsmag på hvordan det fungerer.
    Linket er her :
    http://www.simplydianaandkothy.com/downloads.asp

    God fornøjelse

    Hilsen

    Marianne

  4. #4
    Inger1 Gæst

    Dvd

    Du mener ca 323 pr. stk ik?????????????+ moms + told.

    Inger

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Jo - det er 59.95 dollar + evt moms og told

    Sorry !

    Hilsen
    Marianne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2010
    Geografisk sted
    Bredebro
    Indlæg
    16
    Hej Marianne. Jeg kan se, at du anbefaler nogle DVD'er omkring 4D Suite. Jeg har en Pfaff Vision 5.0 og kan ikke finde ud af at bruge 4D'eren. Vil meget gerne have et kursus, og det får jeg også d. 10. april hos BL-Trading i Vejle, men det er et 3 timers kursus og jeg tror ikke det er nok, ihvertfald hvis man skal lære det nogenlunde til bunds. Derfor ville det være dejligt, hvis jeg også kunne bruge disse DVD'ere. Er de bestemt til en bestemt maskine, eller er det ens for alle. Håber du kan hjælpe mig!!
    De varmeste hilsener Pia

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Hej Pia

    Jeg har sendt dig en privat meddelse,men ser først dine andre indlæge herefter.

    DVD´erne er på engelsk, men efter min mening en fantastisk investering og de er meget lette at forstå, da de taler meget tydeligt engelsk.

    Skriv en mail eller giv mig et kald...du kan få mit telefonnr i mailen.

    Du skal nok blive glad for din maskine når først den kører.
    Det er en supermaskine og jeg vil meget gerne hjælpe dig på vej.....
    Hilsen

    Marianne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2010
    Geografisk sted
    frederiksværk
    Indlæg
    1
    Hej Pia
    De Dvd`er Marianne anbefalede dig, er en god investering, og jeg har lige fået mine hjem og de er rigtige gode.
    Det var også Marianne der anbefalede dem til mig, da det er min første Broderimaskine, og havde ikke kendskab til såddan en fyr, så jeg er en ren novise, men skal nok få det lært efterhånden.
    Vh. Annelise

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    27 Apr 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    10
    Hej Pixi Jeg læste om dit 4d program. gå ind på m-broderiting.dk og se videoen,den er ret god.Jeg er også ny her i forummet.Så det er første gang jeg skriver til nogen Hilsen Søster

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •