Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 25 af 25

Emner: Skisokker på maskine uden at sy sammen, på enkeltmaskine

  1. #21
    marion Gæst
    eeeeeej mange tak gudeskøn side for en nybegynder som mig mange tak...

    skal på kursus i sakskøbing her til september og kan næsten ikke vente med at komme afsted og lære noget om den maskine jeg har anskaffet...

    mange tak igen og igen og igen...

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Citat Oprindeligt indsendt af marion Se meddelelser
    hejsa heddimor

    har teori om at du også er på maskinstrik.dk kan det passe

    har selv lige fået en maskine dog ikke en grovstrikker tror sørme jeg vil spare sammen til sådanne en sag hvor tykt garn kan den gå op til i pinde størrelse

    nå men det var egentlig slet ikke det jeg ville spørge dig om jeg ville spørge om du mon lå inde med en opskrift på strømper som jeg kan prøve på min maskine som er en brother kh 864
    har ledt lidt men nok ikke nok.. den kan max gå op til pind nr 3
    Jo det passer, der hedder jeg oxo heddimor Et stykke tid siden jeg har været derinde, rokken.dk har taget plads
    men er sikkert snart derinde igen når dagene bliver kortere, har nemlig fået en pink lady , en passap som jeg nok lige skal have hjælp til hvordan den virker.

    Mht strømpeopskrift så er der link til download på side 2 i denne tråd til brother/knitmaster m.m til strømpegarn

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    31 May 2011
    Geografisk sted
    midtjylland
    Indlæg
    101

    skønne sokker

    super fede sokker og lige den opskrift jeg har brug for tror jeg, for jeg har nemlig ingen ribapperat....i hvert fald ikke endnu ggg men lige pludselig en dag finder jeg nok en der vil sælge en billigt
    indtil da skal din metode ganske afgjort prøves. Lige et spørgsmål??? tager du ind til tå eller strikker du bare videre over de masker du har under fod??
    Tante Tut
    Hold masken...

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Jeg tager ind til både hæl og tilsidst tå (samme indtagning som til hælen)

    og derefter tager jeg og hægter første maske i modsatte siden af slæden op på nålen..og strikker videre frem og til bage..(hægter hele tiden en maske op i modsatte side af slæden)....således bliver sokken "syet" sammen af maskinen

    Hvilken maskine har du???

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    31 May 2011
    Geografisk sted
    midtjylland
    Indlæg
    101
    Jeg har 2 knitmastere en 305 og en 326 ss goe gamle damer
    Tante Tut
    Hold masken...

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •