Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emner: Smertelindrende ris-poser

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    Indlæg
    75

    "varmepude"

    Har engang lavet en som var 45x20 cm, stoffet var frotté og fyldet var hvedekorn - det duftede noget, når den blev varm - men ikke grimt. Den virkede fint og da den var aflang, var den meget brugbar f.eks. på lænden. Jeg har haft stor glæde af den - man skal lige prøve nogle gange i microovnen før man ved hvor lang tid den skal have, for at være tilpas varm
    Ha' en go' dag
    /NInse

  2. #22
    Nora Gæst
    Jeg kender god kirsebærsten, men syntes ikke, de bliver så varme eller holder varmen så længe. Min pude med hel hvede bliver så varm efter en tur i mikroen, at den næsten brænder i starten og den holder varmen ca. en time. Det syntes jeg er utroligt.
    Jeg har syet betræk til mine puder, så det kan vaskes. Mine puder er 50x15 cm og der er syet 5 kanaler til hveden. Det gør dem dejlig nemme at håndtere.
    Jeg er selv blevet så glad for min pude, at jeg vil sy et par stykker til julegaver.
    Nora

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af strikkesinen Se meddelelser
    Sidste nyt omkring disse poser er at man putter hvedkerner i, da de holder varmen længere. Har selv lige købt en der bruges til både skulder og ryg, og den er superdejlig at sidde med
    kan jeg ikke få en kopi af den. "kan du ikke tegne den over til mig i mål så jeg kan sy sådan en "
    Lev livet vi har det kun til låns.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •