Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 39 af 39

Emner: Hvor meget sne idag den 2-2 og 3-2 2010

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Et billed fra ved 20 tiden igår aftes Image001-800.jpg det ser ikke ud til det har sneet her i nat, hvis så er det meget lidt..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #32
    sannemor Gæst

    her i København

    hej
    her i København stoppede det ved ca. 22 tiden.
    har taget dette billed i morges,fra mit køkken vindue.
    knus Sannemor
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det ser godt ud med den rosenport (elller hvad det er du kalder den), Zep!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så har jeg fået taget lidt billeder af min have, fra et par af siderne. De andre er begravet i sne, der nogle steder ligger op til kanten af havebordet.
    Men der hvor græsplænen er om sommeren, hvor der ikke ligger driver, er der 29 cm. sne.

    Det var farligt lige at gå lidt rundt og tage et par billeder. Uhm. Skal, skal ikke. SKAL tænkte jeg, for nu er jeg træt af at prøve at ramme det rigtige hjulspor for at kunne komme ind i min carport UDEN af ramme knægtens nyindkøbte brugte Astra, der står og venter på han får kørekort. Så godt med tøj på, sneskovlen frem og så i gang. Men ak, vi har ikke været så gode til det med at skovle sne, da vi begge har lidt rygproblemer, vi håbede på lidt tøvejr og har udskudt det, så der hvor vi har gået, og hvor bilerne har kørt og holdt, var der et tykt lag is nederst, så jeg måtte igang med den almindelige skovl, og så få hakket det i store flager, som jeg så kunne bære væk. Nå, hårdt arbejde giver jo varmen, så først røg huen, så handskerne, så måtte jeg lyne lidt ned i halsen på min jakke, og til sidst også lidt ned i trøjen jeg havde indenunder. Efter 3 timers hårdt arbejde, synes jeg selv i hvert fald, kom min lille lilla peugeot i carport, der er plads til mandens bil bagved, når han kommer fra job, og til vore andre børns biler, når de kommer på besøg, så godt tilfreds med mig selv, smuttede jeg indenfor i varmen og satte mig til pc'en for at kigge de billeder jeg har taget.
    Nu havde jeg jo været så smart, at tænde for vores zibro-ovn, inden jeg gik ud og skovlede sne, så der var dejligt varmt, da jeg kom ind igen. Men nu sidder jeg alligevel og hundehamrende fryser så jeg ryster, så jeg næsten ikke kan ramme tasterne. Og så står der en kat ude på terassen og gerne vil ind, så jeg rejser mig som jeg plejer, men jeg kunne dårligt rette mig op samtidig med jeg pludselig blev overbevist om, at jeg var ved "at skille ad på midten, nedefra".
    Hold da ellers op, man er ved at være et gammelt r.....
    Nå, der er 1½ time til knægten skal hentes fra job, jeg tror altså jeg vil forkæle mig selv med et varmt skumbad, så jeg kan få varmen igen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det sner lidt her i dag og fyger en hel del.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #36
    symadammen Gæst
    Her i Køge var snestormen også forbi - dog syntes jeg ikke det var så slemt som de havde lovet, men jeg var heller ikke ude at køre i det. Her til formiddag tog jeg lige et par billeder:
    Første billede er fra min terrasse hvor en ret stor krukke er helt begravet
    Andet billede er fra forhaven, hvor sneen ligger så højt at mit forhøjede bed til venstre i billedet er helt "væk" i sne.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Her har det sneet en del i formiddags, men ellers har det været en smuk dag:-))
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Idag kom der en meget stor "ged" og skubbede sneen ud på marken, så vi snart har to spor at køre i igen her på vejen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor ser det godt ud ; men Zep Nu skal i jo til at passe på, der kan jo komme modkørende bil

    Vi har været i Gevninge og Kalundborg i dag der var rim tåge det meste af vejen, men det så godt ud på træer og buske... og tænkt man overholder fartbegrænsningen hele tiden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •