Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 39

Emner: Hvor meget sne idag den 2-2 og 3-2 2010

  1. #11
    jydby Gæst

    Smiler

    Hej her på Nordfyn har det sneet siden kl. 10 og nu er det også begyndt at blæse godt. Kan i forsat have en god dag i vintervejret

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her ser i hvordan det ser ud nu kl 15 - stadigvæk vaskepulver sne med det fyger godt rundt - fuglene har travlt ved foderstederne i haven.

    1-800.jpg 2-800.jpg 3-800.jpg 4-800.jpg 5-800.jpg 6-800.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Her er det slået over i slud, men det har sneet godt.

    vores vej bliver ikke sneryddet, så opdagede lige at en vittig sjæl havde sat dette skilt op
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Sådan et skilt tog jeg også et billed af engang for flere år siden af en mindre grusvej i nærheden af min mor.

    Nu titter solen lidt frem. Jeg skal lige pakkes ind i noget varmt udetøj, så skal jeg tage nogle billeder til jer.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    strikketøsen Gæst


    Jeg har været inde i byen og handle og kom hjem kl. 14.00.
    Der var ikke noget sne, da jeg tog med bussen lidt før kl. 12.00, men det var begyndt at blæse op.
    Da jeg havde været på posthuset, som det første, begyndte det så småt at hvirvle lidt rundt med en smule sne.
    Da jeg kom ud fra biblioteket var det blevet lidt værre og sådan er det fortsat.


    Jeg tog for et par dage siden et billede af en tidlig snevejrsmorgen fra vinduet på 1. sal: snevejr 001.jpg

    Og et par dage efter af terrassen/haven: snevejr 006.jpg

    I dag har jeg så snuppet et fra hoveddøren for nogle minutter siden: sne 001.jpg

    Og et sammenligningsbillede af terassen/haven: sne 002.jpg

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Sådan et skilt tog jeg også et billed af engang for flere år siden af en mindre grusvej i nærheden af min mor.

    Nu titter solen lidt frem. Jeg skal lige pakkes ind i noget varmt udetøj, så skal jeg tage nogle billeder til jer.


    Det skal da lige siges at det ikke er en mindre grusvej, og at det ikke er kommunens skilt, Lene!
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det skilt kan jeg godt lide, for her ryddes der overhoved ikke på noget tidspunkt, men vi betaler da skat som alle andre
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Som Rita skrev fik vi sne fra midt på formiddagen (jeg fik snefri til frokost) nu er det tøvejr og halvdelen af de 5-7 cm sne vi fik er allerede smeltet!

    Men er det ikke noget med at de lover sne og snebyger resten af ugen Brrr

    i et vejr som dette er jeg glad for at jeg bor i byen OG i et område der ikke får de helt store mængder sne...godt nok ville jeg ikke have noget imod et par dage hjemme med snefri, men lige nu vil jeg bare have forår!

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Lige et øjeblik! Jeg skal lige ordne de nye billeder. Så kommer de her.

    Her er de.

    1. billed: Det er stien nedenfor mit soveværelsesvindue. Jeg bor i blokken til venstre.

    2. En sød, lille solsort, jeg mødte, da jeg var ude at fotografere.

    3. Jeg tog et billed af en kant og jeg vil gætte på at den er 20 - 25 cm høj.

    4. Det er et stort grønt område lige i nærheden af, hvor jeg bor. Ude i baggrunden ser I en stor bakke, som børnene elsker at kælke ned ad.

    5. Nogle træer ved Astrupstien.

    6. Det grønne område ved Trekanten (medborgerhus og bibliotek). Dimsen i forgrunden er en skulptur. Det er et kig op mod Humlebakken.

    Aalborg 2. februar 2010 001.jpg

    Aalborg 2. februar 2010 002.jpg

    Aalborg 2. februar 2010 003.JPG

    Aalborg 2. februar 2010 004.JPG

    Aalborg 2. februar 2010 005.jpg

    Aalborg 2. februar 2010 006.JPG
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #20
    OPR1 Gæst
    Det sneer heller ikke længere her. Der er så til gengæld heller ikke ryddet sne væk

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •