Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 39

Emner: Hvor meget sne idag den 2-2 og 3-2 2010

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hvor meget sne idag den 2-2 og 3-2 2010

    Skal vi se om vi kan lave vores egen sne billed af Danmark idag , altså hvor meget sne vi får og evt. tage et billed af det.

    Her er det ikke begyndt at sne endnu kl 11.42
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Dorit Gæst

    Her er heller ingen ny sne i dag

    men så er det heller ikke Danmark....

    men de har lovet masser af sne....og kollektiv trafikken skal være reduceret grundet den sne storm vi venter......hmmmmmm....det ser ikke ud som om det har lyst til at sne.....men det gør ikke noget for vi har nok af sne afligevel......

    Og jeg vil nu gerne ha Oscar hjem først, han går ju på gymnasiet i en anden by....Håkan behöver jeg ikke bekymre mig om i dag....han er syg og ligger langt nede i dynevarmen.....

    men jeg skulle meget gerne ind til universitetet i morgen....har læse dag i dag .....men var jo syg i går....(det er nok det samme....undskyld sproget lort som Håkan har i dag.....

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Kl. er 12.00 og jeg sidder i Århus, her sner det og har gjort siden kl. ca. 11.00
    Jeg kan desværre ikke tage et billede.
    Mvh. Marianne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Jeg sidder på mit arbejde i Vejle, og her har det sneet siden kl. ca. 10. Der er allerede faldet en del. Har taget tandbørsten med på arbejde, så jeg kan overnatte hos en veninde, hvis jeg ikke kan komme hjem.
    Knus Rita

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg sidder i min lejlighed i Aalborg. Her har det sneet siden i går aftes (ca. 21:30/22:00, mener jeg), det har sneet hele natten og det sner stadig nu (kl. 12:25). Temmelig meget endda. Og det fyger også meget. Så det er ikke kun det sydlige Danmark, der får sneen. Nordjylland får også sin del. Senere skal jeg nok gå ud og tage et billed.

    Vævningen er aflyst i dag og husflidsskolen i Gudumholm er lukket. Så jeg skal vist strikke en hel masse varmestuestrik i dag.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu kl 12.10 begyndte det at sne med vaskepulver sne herover
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Jeg sidder i min lejlighed i Næstved, kl er 12.36 det har sner og det fyger noget. Jeg gik ud og tog et par billeder, i sutsko.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af MissScarlett : 02-02-2010 kl. 11:49 Årsag: Retter på billederne.
    Varmt Knus & Kram.


  8. #8
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Jeg sidder på arbejde inde midt i København. Der kommer enklet snefnug, men ikke det store pt.
    Er mere spændt på hvordan s-togene kører, når jeg få fri. DSB har allerede indført 20 min. drift på togene (istedet for 10 min.)
    Bogormen


  9. #9
    OPR1 Gæst
    Her i Randers vælter sneen ned. Det startede omkring kl. 11 med små snefnug
    men det er stille og roligt blevet værre.

    Det er helt umuligt at tage et brugbart billede lige nu.

    Min arbejdsplads gav både lærere og elever snefri for 1 time siden og ingen ved endnu om den åbner i morgen.

  10. #10
    annedav Gæst
    Her ude på landet sneer det ret så meget og fyger omkring ørerne på os. Skulle ellers ha' været på arbejde her kl 15, men har fået en feriefridag, kunne ikke overskue at skulle ud at køre i driver og så hjem igen kl 23 iaften, så det er guld værd at ha' en super boss.


    Hilsen annedav

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •