Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 22 af 22

Emner: Snestorm på Bornholm -med gode ideer

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak (50)

    Jeg havde faktisk håbet, de var blevet mere kugleformede. Men det har ikke været koldt nok til det... Idéen kommer egentlig af gamle erfaringer, fra vi havde høns Når det var nattefrost, blev der dannet en kappe af is yderst og i bunden af i deres vandbeholdere. Indeni var vandet ikke frosset (endnu). Så det handler om at eksperimentere med kulde og tid.

    Jow jeg havde egentlig tænkt, at de næste skulle laves i hjerternes farve. Men hmmm flasken med rød er tom.

    Meeeen sidste år forsøgte jeg mig med en anden slags, som fryses af to omgange; Bunden først, derefter en mindre og tung beholder inden i den plastbøtte, jeg lavede bunden i og så efterfylde med vand m.m. og fryse færdig.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Tak (50)

    Jeg havde faktisk håbet, de var blevet mere kugleformede. Men det har ikke været koldt nok til det... Idéen kommer egentlig af gamle erfaringer, fra vi havde høns Når det var nattefrost, blev der dannet en kappe af is yderst og i bunden af i deres vandbeholdere. Indeni var vandet ikke frosset (endnu). Så det handler om at eksperimentere med kulde og tid.

    Jow jeg havde egentlig tænkt, at de næste skulle laves i hjerternes farve. Men hmmm flasken med rød er tom.

    Meeeen sidste år forsøgte jeg mig med en anden slags, som fryses af to omgange; Bunden først, derefter en mindre og tung beholder inden i den plastbøtte, jeg lavede bunden i og så efterfylde med vand m.m. og fryse færdig.

    ja, jeg synes altså det er en kanon ide ! Tænk sig at "genbruge" naturen til sådanne flotte dekorative ting, og så slipper man for at skulle huske at tage dekorationen ind, når det bliver forår

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •