Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 15

Emner: boganmeldelse af ny tepose folde bog

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet boganmeldelse af ny tepose folde bog

    Der er kommet en ny tepose bog. der er rigtig mange foldninger i den , og der er virkelig noget også for øvede .
    Forfatteren gør ikke så meget ud af dekorationen af kortene det overlades til læserens egen fantasi.
    Karen Margrethe Hanssen har lavet et skabelon system der gør at man nemt kan se hvilke del af motivet der kommer frem ved de enkelte foldninger, derved er det også muligt at se hvor teposerne skal skæres for at få de flotteste resultat.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (17,3 Kb, 9 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (12,7 Kb, 11 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet akate

    Ihh altså nu er det jo svært om jeg skal have denne bog her eller garn på mandag når jeg får penge til min fødelsedag
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Ulla P

    Altså!!!!!

    Nu er 45 jo ½-rundt - og det glemte alle sammen sikkert sidste år.

    ½-rund kaster ekstra af sig - så det du i dén forbindelse blev snydt for sidste år, må du da kunne forvente at få i år - med en bemærkning om, at du jo skal nå at lege INDEN du bliver voksen - 50 år.

    Du skal så lige undlade at fortælle de lykkelige gavegivere, at man - når man fylder 50 - begynder at "gå" baglæns.

    Så vi bliver faktisk aldrig ældre end 50!!
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Zephirine

    Tak for idéen Ulla P, jeg bliver nemlig snart halvfyrre - eller ca. deromkring
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet akate

    Hi hi Ulla det må jeg nok sige, det skal jeg nok huske, og rigtigt sidste år gjore vi ikke noget, og dog, vi sad alene i en hyggeligt ferielejlighed på Bornholm og spiste god mad, det var en rigtigt hyggeligt forlænget weekend vi havet der.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Ulla P

    Jo jo ... I sad ... men var I jo så åbenbart 2, der blev fejret ... det skulle jo KUN være DIG, der fik noget ekstraordinært, ikk´!!

    Så smøg du bare ærmerne op og kræv ind ... spar endelig ikke på det (ønskerne).

    Hvis du ønsker dig for 1000,- får du måske 500,- ...

    Fidusen er, at du bare skal ønske dig det dobbelte af dét, du gerne vil ha´... så er der en chance for, at du får det du reelt ønsker dig.

    Og ikke noget med, at "vi hyggede os sidste år" ... Så har DU jo ikke fået noget - I fik bare begge en hyggelig aften!!

    Det værste der kan ske er, at du kan risikere at få en pænt "nej" - men hvo intet vover ... ikk´da!

    Det bedste der kan ske er, at du får alt dét, du har sat på ønskesedlen.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Ulla P

    Zep ... dén "opskrift" må du da osse kunne bruge.
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet akate

    Ja Ja Ulla du har så ret, jeg prøver lykken, så må vi se hvad der sker i næste uge, tak for rådet.


    ______

    Jubliiii nu har jeg fået lov, men det var en lidt anden metode jeg brugte hi, så vis ikke jeres mand det her, jeg spurte om jeg måtte bestille denne bog, så siger han at han aldrig får noget og ikke nogen god ide, men jeg forslog ham så at lægge det samme beløb til side til ham selv og hvor gang jeg vil ha noget, får han tilsvarende, så siger han gør som du vil hi, så min ide fald i god jord, selvfølgeligt er der risisko for at de får samlet en formune på den måde, men den løber jeg gerne hi.
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Ulla P

    Jubiiiiii ...

    Og HVIS han får samlet sig en formue, kan du jo sige til ham, at han nu har råd til at fetere dig og invitere dig i byen.

    Kvindelist er uden ende.
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Sørig

    Kan man ikke købe den i boghandlen?
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •