Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Stående vugge eller barnevogn

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Stående vugge eller barnevogn

    Lisa:

    Jeg er i fuld gang med at planlægge barnedåb, og i den forbindelse søger jeg med lys og lygte, skabeloner til bordpynt i karton.

    Primært søger jeg efter en vugge, eller barnevogn, som kan stå selv på bordet.

    Og ellers hvis nogle af jer lige ligger inde med skabeloner til f. eks. sutter, flasker eller andre små ting som kunne ligge flere steder på bordet eller evt. som bordkort eller andet, ville jeg bare blive så usigelig glad.

    Håber en masse af jer dejlige tøsser herinde, kan hjælpe mig med det.

    Har søgt til ukendelighed på nettet, men kan ikke rigtig finde noget af det jeg skal bruge.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Dorthe

    Jeg ved jeg har en del... skal kigge efter det snarest !


    -----

    kig under ”carriage”, her en en ”foldemodel du direkte kan kopiere
    http://www.paperdollparade.com/babymccall.html
    Her er en ide med tråd til hjul mm
    http://www.cardsandcrafts.freeservers.com/baby.html
    den lyserøde vogn til venstre.

    http://www.createdjust4u.net/yhst-2451966428153/bian.html

    som kage… egentlig en sjov ide.. fx til bordkort (de har den også i sutteflaske)
    http://www.simplycookies.co.nz/product/CookieCutter/baby_carriage.html

    til inspiration
    http://www.wrapwithus.com/baby-favors.html?m=BabyFavorSupplies

    Her er en masse til at hente – ind under de enkelte emner (blå tekst)
    http://www.littleextrasdiecuts.com/diecuts-b1.htm

    Her er noget der også giver en ide….nederst på siden .. bordkort med barnets dag – længde vægt – på bagsiden !
    http://www.classicballoons.com/Wrappers-Chris-NewBaby.htm

    barnevogn i ”stanniol” mm
    http://www.kookykards.net/oct2003/

    Punch barnevogn
    http://www.craftgenie.co.uk/Paper_craft_punches.cat.shtml

    OG til sidst en af de helt store sider ..
    søde ting – både med barnevogn – sut – sutteflaske osv..
    her er bare meget .. også noget jeg aldrig har set før.. husk nu .. du behøver jo ”kun stjæle ideerne

    http://www.stick-n-mix.co.uk/products.php?subsec=107&sec=54

    Sig til hvis du vil have hjælp til mere.. har nogle servietmuligheder og almindelige papirsklip mm ,... kan bare ikke lige komme til det nu.. hvornår er barnedåben ?
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet zoegabutik

    velkommen til, håber du kommer til at nyde opholdet, det gør jeg og rigtig mange andre på siden, håber du finder det du skal bruge, du får lige nogle billeder fra min søns dåb
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (15,4 Kb, 9 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (9,2 Kb, 13 visninger)
    • Filtype: jpg 3.jpg (13,1 Kb, 14 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    lisacarstens

    ej mange tak alle sammen. Havde ikke regnet med så hurtigt et svar......
    Føler mig allerede meget velkommen.
    Der er god tid endnu....... endda meget god tid, for har ikke født endnu hihi
    Men ved at jeg allerede nu er nød til at gå igang, da jeg stadig er på arb. og så er der jo min anden dreng på snart 7, en lille ny hundehvalp, og så alt det andet der skal gøres klart.
    Men jeg elsker her i weekenderne at sidde og nusse med håndarb. af forskellig slags, og så kan man jo lige så godt være fornuftig og lave de ting man nu skal bruge til dåben.
    Jeg har termin til maj, og vi har planer om at holde dåben i oktober.

    Men vil blive glad hvis nogle af jer finder sådan en barnevogn, eller vugge.
    Den fra linket var ok, og vil da bestemt kigge nærmere på den. men altid dejligt at ha noget at vælge mellem.

    Kæmpe kram til jer alle
    Lisa
    Venlig hilsen
    Rokken

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet lisacarstens

    Hej igen.

    Det kunne være det var en god idé hvis jeg nu lige fortalte lidt, om de ting der er på plads, og hvad jeg ellers har i tankerne.

    Invitationerne er på plads. Det lille billede mit aviator er det der blir brugt som forside. De blir printet ud på guld karton.

    Bordet-bordene ved vi ikke endnu om bliver lange eller måske nogle små grupper, eller måske endda runde. Det kommer an på stedet.
    Men vil gerne have hvide duge, med en form for blå løber. På dise blå løbere vil vi ligge et spejl hvorpå der skal stå en blomster dekoration, holdt i blå og hvide farver.

    Jeg tror ikke vi vælger at lave bordkort, men har fra et af linksne købt nogle små pairklip i form af Sutteflaske, sut, rangle og sko, som nok blir skåret ud i det resterende guld karton, og placeret skiftevis på tallerknerne.

    Men der skal jo gerne være noget andet pynt på bordet...... Har i dag været i vores boghandel for at kigge, og de havde da godt nok nogle af de her populære "fold ud" figure, i ved hvor der er silkepapir man folder rundt, men det var kun nogle små nogle.

    Jeg kunne så godt tænke mig, den meget omtalte Vugge eller Barnevogn , som jeg selv vil skære i blåt karton, og til at stå frit på bordet. Og også hvis man kunne lave en som sangskjuler.

    Derudover er jeg i fuld gang med planlægge dåbskagen, som jeg selv vil lave. Har elsket at bage flotte dekorerede kager siden jeg var 16 år, og planen er en stor rund bund, hvorpå der kommer en lille sekskantet etage. Herpå vil jeg så prøve, og ellers købe, en top figur med en lille babydreng der sover på pude med tæppe over. kært ik´ og så selvfølgelig med Drengens navn.


    Tror det var det hele indtil nu.................... puha.

    Ellers skriver jeg da bare igen.

    Skal nok ligge billeder ind af det forskellige, når jeg kommer så langt.
    Venlig hilsen
    Rokken

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Mariane

    Hej lisacarstens og velkommen

    I bogen af Mette Voldmester der hedder "Pynt og Fest" er barnevognen du søger. (ganskevist i sangskjulerstørrelse, men den kan jo kopieres ned. Jeg har bogen, men desværre er min scanner i udu så jeg kan ikke scanne den ind, men jeg er sikker på at du kan låne den på biblioteket. I bogen "Kort og godt" af samme forfatter er der en lille vugge hvis det kan bruges - håber det kan hjælpe dig.
    Venlig hilsen
    Rokken

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet

    Så har jeg idag været på biblioteket, og de havde heldigvis de bøger hjemme, som mariane omtalte. Plus en masse andre.

    Og YES!!!!!! Der var jo lige det jeg skulle bruge, samt en hel masse andet.........

    Så nu er der rigtig gang i planlægningen..........

    Først får i lige et billede af invitationerne.

    De vil blive udprintet på Guldfarvet Karton og med skriften Invitation Øverst i sort.

    1.Vores dejlige Prins kom til verdenen d. 3/6-2006 kl 11:47
    Vægt 3400g Længde 54cm
    2. Og her nogle små vugger, som skal stå lidt spredt forskelige steder på bordet. De vil blive lavet i Blå. Så altså ikke som bordkort(altså bare uden navn på)
    3. Servietringe...............

    Det hvide vil jeg lave i guldkarton.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 4.jpg (5,3 Kb, 9 visninger)
    • Filtype: jpg 5.jpg (4,3 Kb, 15 visninger)
    • Filtype: jpg 6.jpg (25,2 Kb, 13 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet lisacarstens

    1. Bordet med hvide duge, og en blå løber.

    Herpå nogle spejle, hvor der gerne skulle laves sådanne blomsterdekorationer, i blå og hvide farver, og gerne i nogle guld opsatser. der må jo gerne være et gennemgående tema....
    2.
    3. En stor Barnevogn, hvor gæsterne kan ligge små beskeder til dåbsbarnet i, som han så kan læse senere i sit liv.

    Den vil jeg lave i blå og hvid, og nok med Guld hjul.....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 7.jpg (20,9 Kb, 14 visninger)
    • Filtype: jpg 8.jpg (6,1 Kb, 20 visninger)
    • Filtype: jpg 9.jpg (12,4 Kb, 12 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet lisacarstens

    1.Overvejer at lave disse sutteflasker, som menu kort....
    2.Og så vil jeg selv lave dåbskagen......

    Vil lave en stor rund kage, hvorpå jeg vil sætte en sekskantet lille kage ovenpå. men med meget stor forskel på størrelsen. altså ikke ligesom denne kage, hvor de jo næsten er lige store.

    Jeg skal så prøve at lave en vugge magen til denne til toppen.........

    Er vildt forelsket i den.

    ----
    Og hvordan resten af kagen vil blive pyntet må i vente og se til bagefter, for jeg har en masse idéer og kan ikke udvælge hvad det skal være endnu............... men der er jo også længe til.


    Det var planerne for nu.

    Fortsættelse følger når jeg har modtaget diverse matrialer fra usa, og herhjemme.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 10.jpg (6,6 Kb, 16 visninger)
    • Filtype: jpg 12.jpg (25,0 Kb, 12 visninger)
    • Filtype: jpg 13.jpg (21,0 Kb, 15 visninger)
    Venlig hilsen
    Rokken

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her er masser af ideer hvis man skal have barnedåb, bare klø på
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •