Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 58

Emner: Lad os se jeres fastelavns ting

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Han er godt nok øm
    og ØNDIG *GGGGG* (yndig).....
    supersine669

    carpe diem

  2. #32
    heidihodk Gæst
    der må da være nogle derude der er igang med fastelavnskostumer? må vi se, må vi se, må vi se??!

  3. #33
    heidihodk Gæst
    min datter på 4 vil gerne være mariehøne, så det er jeg gået igang med. min søn på 7 vil så gerne være darth maul fra starwars....hmmmm.....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her har vi et sæt helt færdigt endda med sko http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=24871
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    heidihodk Gæst
    åh, hvor er det skønt! ville næsten ønske jeg havde en lille pige på 2 år

    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Her har vi et sæt helt færdigt endda med sko http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=24871

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvor bliver hun bare en fin mariehøne
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Noooj hvor flot og kær en mariehønedragt

    Ja på fredag går det løs og der skal slås katten af tønden på pigernes skoler... De er nu 13 og 10 år, så vi er nok kommet lidt udover prinsesser o.lign., hvis jeg kender dem ret

    Den ældste og jeg har lige på tomandshånd brugt en time på at lægge hoveder i blød, søge på Google efter inspiration, kigge tøjskabe og til sidst kigge i den beskedne udklædningsbunke her i huset. Og ja man skal jo som bekendt bare lede det sidste sted først ikke Sidste år fandt jeg i genbrugen bl.a. en sort kjortel med hætte, som passer hende... Den kunne bruges til manden med leen, men det var for kedeligt, syntes hun. Så fandt hun selv på, at det kunne være "Manden med skeen" istedet Så gik jagten igang på at finde noget, vi kunne lave en stor ske af... Undervejs foreslog hun selv, at det kunne være noget andet end en ske. Så fandt jeg et sjippetov. Men vi gik så på hendes værelse, hvor hun faldt for en lille taske. Så når hun på fredag har fået et par gummihandsker (skal jeg lige have styr på) og malet hvid med sorte øjenomgivelser i hovedet, så kan man møde hende med følgende "motto": "Manden med kanintasken - og jeg er ikke bange for at bruge den"
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    04 Sep 2009
    Geografisk sted
    Holte
    Indlæg
    146
    God ide at se hinandens fastelavns-ideer.

    Jeg har også lavet en del fastelavn- og udklædningstøj til min søn på nu 6 år.

    Det har altid været vigtigt for mig, at det blev noget han også kunne lege i.
    Så det er lavet i behageligt stof og 2-delt, og det har været på i børnehaven mange gange.

    Han har været Konge, Ninja Turtel, Batman, Ben 10 og Four Arms - og i år er jeg igang med noget Star Wars noget ... :-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #39
    marion Gæst
    Hmm jeg er så den dovne type der køber færdigt tøj til mine men er jo heller ikke så god med en symaskine men sidste år måtte farmand sy et kostume for Sune ville være obelix og det kunne ikke købes nogen steder kan desværre ikke finde billedet af ham er ikke så fantasifuld til at hjælpe mine børn med kostumer desværre :-( men nu har jeg meldt mig til et sykursus så kan det være jeg bliver bedre til det for Blir da helt misundelige på jeres dine ideer og hjemmelavede flotte kostumer

  10. #40
    Inger1 Gæst

    Prinsesse

    Her kan der kun være tale om en ting "prinsesse" Her er Lærke i sin fine kjole næsten magen til fra sidste år. Denne gang er den lavet af en brudekjole, som hun havde fået til formålet. Hendes boa hænger på ryggen for man skal jo kunne se alle roserne fra far og mors bryllup, som sad på bordkortene.
    Farmor syr jo gladeligt en ny kjole.
    Det var så fastelavn 2011.


    Inger
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •