Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 36

Emner: Møde frem i Ålborg d 18-1, kommer i avisen

  1. #11
    olde66 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Puskram Se meddelelser
    Det er bare i orden Og selvfølgelig må varmestuestrikkerne samles om et bord - jeg håber det var okay jeg lige gjorde opmærksom på problemstillingen, for jeg synes det ville være synd hvis rokken tog æren for noget nogle andre har stablet på benene (ikke fordi jeg har noget imod rokken ;-) ) - og at der så blev splid på mandag (foran en journalist ;-) - sikke en artikel der så kunne blive om det! )

    Bare lige for planlægningsøjemed - så bliver der jo bestilt bord fra gang til gang, så er det meningen varmestuestrikkerne skal sidde sammen med "Strikkecaféen" eller sørger I for selv at bestille bord? (der plejer ikke at komme vildt mange til strikkecaféen, så det er forskelligt hvor mange der bliver bestilt til.
    Den sover jeg lige på til imorgen, så skal jeg nok svare dig mere konkret...

  2. #12
    olde66 Gæst
    Har lige haft en meget behagelig samtale med Tina fra Nordjyske Medier...

    Hun og en fotograf kommer ind på Café Ministeriet mandag den 18. januar kl. ca. 20.00

    Mød frem og vær deltag

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor bliver det spændene, lad os endelig vide hvor det bliver skrevet...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Der er blevet reserveret et par ekstra pladser - så der burde være plads til os alle
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg når ikke hjem i morgen. Vi har stadig snefygning, kaos og massevis af driver. Og min mor tør ikke køre i sne mere. Jeg bliver et par dage mere inden jeg vender næsen tilbage til Aalborg.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    olde66 Gæst
    Så er det blevet dage, hvor der bliver sat fokus på dette forum og "arbejdet" vi lægger for dagen

    Sender en kopi af artiklen til Hundeuld, så kan hun sætte den ind hvor den passer...

    Når jeg ved hvor og hvornår den kommer for dagen, skriver jeg det i denne tråd

  7. #17
    olde66 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Puskram Se meddelelser
    Der er blevet reserveret et par ekstra pladser - så der burde være plads til os alle
    Tak for det Anita...

    Glæder mig til at se dig igen

  8. #18
    JanJac Gæst
    Beta og jeg havde snakket om at tage derud, men der er ingen af os som har lyst at køre den lange vej i dette vejr, så det bliver ikke til noget.

    Janne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg er spændt på at læse om det senere!

    Hav en god og hyggelig aften, I, der skal være der!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #20
    olde66 Gæst
    Super hyggelig aften inde på Café Ministeriet i går...

    Fremmødt var Puskram og Bettinalouise samt jeg selv

    Nordjyske Mediers fotograf var der kl. 19.55 sad og snakkede lidt, begyndte at tage billeder.. Tina kom kl. 20.05..
    Da fotografen var gået sad vi og snakkede og jeg fortalte hende om rokken, havde printet historien ud om rokken som hun fik med hjem sammen med nogle specifikke spørgsmål Hundeuld havde svaret på. Hun var inde på Café Ministeriet i ca. 1 time.

    Meget engageret dame, der ikke havde tvivlet på, at vores "arbejde" til de socialt udsatte skulle frem i lyset heroppe.

    Hun regner med at artiklen kommer i avisen heroppe i morgen eller torsdag dog senest om 7 dage. Hun giver mig besked, når hun ved præcist hvornår den bliver bragt.

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •