Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: undertøj hmm????????

  1. #1
    nick Gæst

    Bekendtgørelse undertøj hmm????????

    Hvordan finder man ud af og sy undertøj, nu har jeg stort set syet så mange andre ting, og vil gerne sy undertøj.. og det den type med det hele blonder osv.

    mangler mønster???

    mangler særligt det de er foret med (skum gummi, og nået andet jeg ikke ved hvad er, har jeg set blive brugt)???

    vejledning???


    håber der er nogle der kan hjælpe

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    25 Nov 2009
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    64
    Hej. Du kan låne bøger på biblioteket om emnet. Hvad du skal bruge af diverse blonder og andre ting, kan købes i enhver butik med sytilbehør. Jeg ved stof 1000 har et stort udvalg af den slags.

    Alis

  3. #3
    nick Gæst
    det er ikke så meget blonder og stof det er ex det som en bh fra Mary Jo har inde i skålen...det er sært tykt og blødt og med flex... hmm


    og bøger ja mange af dem er 20 år gamle....


    ved godt der ikke er så mange der syr den slags, men der må da være nogle der ved nået om nået... hehe

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    held og lykke

  5. #5
    nick Gæst
    pust der må være nogle der kender nogle der kender en osv der lige ved hvordan man laver en BH ???????

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Nogle steder bli'r der holdt weekendkurser i undertøjssyning, men om der findes noget sådant i nærheden af hvor du bor, ved jeg selvfølgelig ikke...
    Mvh. Mormal.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Denne her er ganske vist ikke af nyeste dato, men den indeholder grundprincipperne - så må du være kreativ for resten, når der nu ikke lige er nogen der har nye mønstre.
    Bøjler, lukkedimser m.m. har de i www.stofogstil.dk

    64.61
    Sørensen, Mette (f. 1955)
    BH-bogen : syteknik og mønstre til 25 modeller / Mette Sørensen ; fotos: Jo Selsing ; tegninger: forfatteren. - 1. udgave, 3. oplag. - Valby : Borgen, 1996. - 84 sider : ill. + 1 bilag
    Tidligere: 1. udgave. 1993.

    Emne: bh'er / snitmønstre / undertøj / syning

  8. #8
    Jeanne Thøgersen Gæst

    undertøjmønstre

    Ingelise har haft undertøj med indenfor de sidste par år så der er da mønstre at hente men om der lige er på push up modellen som du søger ved jeg ikke men bladene kan lånes på biblo
    Og så er det vel også et sprøgsmål om at sætte sit eget præg på undertøj siden man syr det selv.

    God fornøjelse

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    7280 Sdr. Felding, Midtjylland
    Indlæg
    66
    Til fyld i BH´erne kan du evt. bruge skumvaskeklude og lægge mellem 2 lag stof.

    Vil du lave BH´en in blonde skal du have 1 lag blonde, 1 lag stof i matchende farve eller kontrast, 1 lag skumklud og 1 lag stof. Tubebåndet til bøjler og stivere kan købes i diverse syforretninger.

    AOF og FOF har tidligere afholdt weekendkurser i undertøjssyning, men jeg ved ikke om de er taget af programmet igen.


    Med venlig hilsen
    Jonna S. Petersen

  10. #10
    Mosterkoster Gæst
    Jeg har en bog om at sy BH er, den kan sikkert lånes på biblioteket og så er der lavet en bog af samme forfatter om at sy trusser.
    Prøv dem de er ikke så svære at finde ud af.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •