Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: ATC- Swap med de 4 årstider

  1. #11
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Så er det sidste dag for tilmelding til denne swap. Det kunne være sjovt, hvis der var flere der meldte sig. Var det ikke noget for alle Jer kortpiger derude ?
    Rysse,

    Jeg afstår, fordi jeg har rigeligt at gøre med bare at lave de "almindelige" kort ... med dét, mener jeg, at jeg stadig kun føler mig som
    nybegynder og der er bare SÅ MANGE forskellige kort, jeg gerne vil lave (stadig inden for almindelige kort) .
    Som eksempel kan nævnes, at jeg gerne vil lave en masse broderede kort - og jeg er ikke engang nået til dem endnu.
    Derfor har jeg udelukket ATC-kort fuldstændigt.
    Men jeg er da med på en kigger.

    Og jeg har også bestilling fra min datter på en del strikkede ting til barnebarnet.

    Samtidig skal jeg passe ekstremt meget på mine håndled - som desværre ikke gider deltage, så meget som jeg havde håbet på.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Jeg holder mig også bare lige på en kigger denne gang. Synes ikke lige jeg har tid til det endnu. Men regner da med at være med når jeg lige har fået lidt mere tid og overskud :)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Så er det sidste dag for tilmelding til denne swap. Det kunne være sjovt, hvis der var flere der meldte sig. Var det ikke noget for alle Jer kortpiger derude ?

  3. #13
    Rysse Gæst
    Det er helt OK. Det var ikke for at presse nogle til at være med. Her skal man kun tilmelde sig, hvis man har tid og lyst.

  4. #14
    lis ai Gæst
    Hej Rysse, Jannie og Symadammen.
    Da vi alle fire skal til Kreahafnia d. 21 kunne vi så ikke tage kortene med der og spare portoen ?
    K.h. Lis

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    øv øv ser først tråden nu men vil gerne være med til næste swap. Glæder mig til at se de færdige resultater
    Kig gerne forbi min blog

  6. #16
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hej Rysse, Jannie og Symadammen.
    Da vi alle fire skal til Kreahafnia d. 21 kunne vi så ikke tage kortene med der og spare portoen ?
    K.h. Lis

    synes jeg er en god ide Hvad siger I to andre til det

  7. #17
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hej Rysse, Jannie og Symadammen.
    Da vi alle fire skal til Kreahafnia d. 21 kunne vi så ikke tage kortene med der og spare portoen ?
    K.h. Lis

    Det var da en god ide´. Den er jeg med på.

    Mrs. Langholz vi glæder os til du er med næste gang.

  8. #18
    symadammen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hej Rysse, Jannie og Symadammen.
    Da vi alle fire skal til Kreahafnia d. 21 kunne vi så ikke tage kortene med der og spare portoen ?
    K.h. Lis
    Den er jeg også med på - jeg havde faktisk tænk det samme, men var ikke så hurtig til at formidle det

  9. #19
    lis ai Gæst
    Tusind tak til jer alle tre. k.h. Lis

  10. #20
    symadammen Gæst
    Her er så de 4 ATC-kort som jeg modtog - de er utrolig flotte
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •