Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 25 FørsteFørste 1234561222 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 246

Emner: Vi strikker Maja-sjalet sammen

  1. #11
    Tut Gæst
    Tusinde tak for opskriften, Klasus.

    Det gik vel nok hurtigt.

    I morgen vil jeg så se om jeg kan få købt garn.

    fra Tut

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Jeg har liige et projekt som jeg gerne skulle blive færdig med til på mandag (hvilket jeg tvivler på jeg bliver) så jeg får ikke Maja-sjalet på pinde før jeg er færdig.

  3. #13
    Ladysmor Gæst
    Er startet op her i eftermiddag, men kan skuette finde ud af det, men så så jeg lige dette indlæg fra klasus, så nu skal det lige nærstuderes

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Nov 2008
    Geografisk sted
    9800 Hjørring
    Indlæg
    108
    Jeg er også gået igang, havde dog afprøvet et andet garn i julen, som viste sig ikke og du til projektet.

    Men nu er jeg i gang med Kaunién. Må indrømme Jeg syntes det var svært at hitte ud af hvad der skulle smides (efter omgangen med om maskerne) og hvilke m der skulle krydses. Det gav en del pillen op. Det er godt at få trænet de små grå ....
    The pen is mightyer than the sword

  5. #15
    Ladysmor Gæst
    Så forstod jeg det, tusind tak for forklaringen i dit øverste indlæg Klasus, du er en skat

  6. #16
    Mosterkoster Gæst
    Hvor er det godt at der er nogle der forstår det, for jeg er i gang med 4. start. Det går galt i de opslag, men denne gang vil jeg følge det klasus skriver, så kan det være at noget falder på plads i min åbenbart stærkt forkalkede hjerne.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.844
    Jeg købte noget garn i går hos "fra Mus til Elefant" i Hurup. Det hedder G-B Super Socks 6-fädig. Det er 75% ny uld og 25% polyamid, 150 g (jeg købte 2 store nøgler) med en løbelængde på 390 m til pind 3 - 4 (og jeg vil bruge pind 6). Det er 2-farvet blågrå/mørkeblålilla (eller sort). Det er lidt svært at se. Jeg tror godt, at det kan bruges. Og hvis jeg ikke selv vil beholde sjalet bagefter, så går det bare til varmestuestrik. Jeg har bare lyst tll at se, om jeg evt. kan finde ud af at strikke det. Jeg starter nok i morgen. Nu skal jeg lige straks op at se tv. Og sjalet er vist ikke tv-venlig strik.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    Mosterkoster Gæst
    Jeg bliver nødt til at spørge, om der ikke er en lille fejl i p. 9.
    I tredie sektion skal der ikke strikkes 2 ret efter omslaget mellem 2. og 3. sektion. Det skal der i de to andre sektioner. Er det korrekt eller er det en fejl?
    Mere hvis andre løber ind i det samme.

  9. #19
    Mosterkoster Gæst
    Det er i øvrigt en rigtig god ide med den ekstra pind, så er der ligesom en smule styr på trådene.

  10. #20
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    Jeg bliver nødt til at spørge, om der ikke er en lille fejl i p. 9.
    I tredie sektion skal der ikke strikkes 2 ret efter omslaget mellem 2. og 3. sektion. Det skal der i de to andre sektioner. Er det korrekt eller er det en fejl?
    Mere hvis andre løber ind i det samme.
    Jo, for søren.... Det er hermed rettet og der er lagt en ny fil med rettelsen i det første indlæg

    ...... tak til Mosterkoster

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •