Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 25 FørsteFørste ... 6789101112131420 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 246

Emner: Vi strikker Maja-sjalet sammen

  1. #91
    haledyr Gæst
    Pyha! Det holder altså også hårdt her. Har lige pillet op fordi jeg havde for mange masker, om igen og HUSKER at tælle, men så har jeg tabt en 'slå om' (tror jeg da) og så gik der helt kuk i det, så jeg må pille op igen nu hvor jeg næsten er færdig med en pind af de lange masker.

    Man skal nok stoppe når man begynder at tabe hovedet for så taber man også maskerne...
    Desværre har jeg normalt kun tid til at strikke om aftenen når ungerne er puttet, så er det jo dødtræls når man ikke kan holde sig vågen!

    Men jeg giver altså ikke op, nu er jeg alligevel nået et godt stykke og sjalet er bare så flot.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319

    jeg er helt bagud.....øv

    Jeg havde sådan glædet mig til at komme igang, og nu har der været så meget på hjemmefronten at jeg er helt bagud, har garn og pinde liggende....åh, jeg må igang, glæder mig.....

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    06 Oct 2007
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    87
    Jeg bliver vist nødt til at tilslutte mig dem, der opgiver. De lange krydser og mine leddegigtfingre er ikke den bedste kombination. Jeg vil dog endnu engang takke Klasus for det store arbejde i "sagen" og måske vender jeg også senere tilbage til projektet og vil fortsat med fornøjelse følge jer andre!
    Elin
    Medlem af falkegruppen

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Trist at der er så mange der "hopper fra", men kan det ikke lade sig gøre - af den ene eller anden grund - ja så er det jo bare sådan.


    Jeg vil bare sige at jeg er med endnu - dog er projektet sat i venteposition, mens jeg venter på levering af nogle nye pinde med længere wire.

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.845
    Jeg hopper ikke fra. Men jeg tror nok, at jeg venter med at fortsætte til jeg er kommet hjem til mig selv. Det bliver nok næste weekend. Jeg bliver hele tiden forstyrret af, at min mor kalder på mig og jeg skal hjælpe hende. Og så kan jeg ikke koncentrere mig om det indviklede mønster. Det kræver fuldstændig ro. Jeg fortsætter nu med restehalstørklædet (som jeg måtte strikke over på en kortere wire, da jeg jo skulle bruge den lange til sjale). Men jeg kan stadig godt have de 150 masker på den kortere wire.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Af en eller anden grund, så er opskriften og jeg bare faldet i hak - det kører derudaf
    og Julemor

  7. #97
    Ladysmor Gæst
    Ja for mig køre det også, men så kan jeg have problemer i andet strikketøj som ingen andre har, ja livet er sjovt ind imellem.

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herning
    Indlæg
    96
    ja jeg synes da også det kører der ud ad, jeg er nu ved raport,14 og har nu 42 maskemakører i, og er ved at overveje om det er sidste eller jeg skal tage en mere , jeg er jo ikke så stor , skulle jo helst ikke falde i den ,mit største problem er lige nu at min store garnnøgle er gået helt i fisk, men det stopper mig nu ikke he he
    har lige fundet en fejl, er der nogen der kan se den, den er ca midt på, men den får lov til at blive
    Anna
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.845
    Nej, Anna! Jeg kan ikke se den (fejlen).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    25 Aug 2009
    Geografisk sted
    sydfyn - 5600
    Indlæg
    55
    Mærkeligt nok så hænger jeg stadig ved. Mønsteret er faktisk meget nemt - eller også har jeg bare været heldig at fange det i første forsøg. Meeennnn de lange masker...... den pind er godtnok drøj at komme igennem.
    hilsen fra Stumpe

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •