Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: knuder på undersiden

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2010
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    38

    knuder på undersiden

    Hej

    Jeg har mig en Brother NV4000 jeg har lavet mig et broderi i Embird. - men når jeg skal brodere lange sting laver den knuder på bagsiden er der nogen af jer der haft samme problem og evt afhjulpet det?

    I kan se billeder af mit problem her.

    her er filen Uploadet i .PES så I også kan prøve filen om det er den det er galt med. der er ingen copyright på da jeg selv har tegnet firbenet og lavet sting på det. (kan broderiet bruges skal I være velkommen til det.)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49

    Knuder i broderiet

    Hejsa

    Jeg har prøvet din broderifil og den fungerer godt nok på min maskine.

    Det er en PR 650

    Måske er satinstingene for store - du kunne måske i den brede del af firbenet lave 3 satinsting i stedet for 2.
    Det kan måske også hjælpe hvis du øger spændingen på overtråden eller løsner undertrådsspændingen.

    Men det er et flot firben du har lavet.

    Hilsen

    Marianne
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2010
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    38
    Hej.

    Jeg vil lige først tilføje farverne er vildedene den lyseblå tages som standart i Embird som første farve (skal jeg nok have lavet om ved lejlighed.) - jeg var lidt usikker på om det var broderiet det var galt med da det er mit første jeg har lavet fra bunden.

    jeg er også gået over til at det må være noget med maskinen den er gal, med for som du også kan se er "S"erne også lidt knudret på de lange sting. og det er bogstaver der følger med i maskinen. jeg prøver at lege lidt med trådspændingen, senere idag så kommer der billeder op på resultatet. (hvilken trådspænding brugte du?)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Jeg gjorde ikke noget ved trådspændingen.
    Jeg synes bare det ser ud som om overtråden er trukket om på bagsiden.

    Og det kunne måske løses ved at øge trådspændingen på overtråden eller løsne undertrådsspændingen.

    Hilsen
    Marianne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •