Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Foldet computerkort - hvor?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Foldet computerkort - hvor?

    Ja nu må jeg se, om jeg kan forklare...

    Datteren skal lave invitationer til filmaften og hun har et ønske til, hvordan de skal laves.

    Det hun tænker på er sådan et kort, som er et A4 papir, der foldes en gang på hver led, så kortet ender med at være A6. Det er altså clipart og tekst, lavet på computer. Findes der mon et sted på nettet, hvor man kan lave sådan nogle og printe ud?
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    9230 Svenstrup J
    Indlæg
    92
    hej
    jeg plejer at bruge publisher (microsoft) men har også engang haft noget fra Avery der var gratis måske det findes på nettet.
    MVH Husmor

  3. #3
    Rysse Gæst
    Til dette formål ville jeg også vælge publicher. Prøv at se her. Scroll lidt ned af siden.
    http://office.microsoft.com/da-dk/pu...591581030.aspx



    Men der ligger også noget i WORD. Åben word og tryk NY. Herinde ligger der en del skabeloner, du kan printe ud. Om du kan ændre billederne der er på, ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du er en sveske - tak Rysse (50) Jeg fandt, hvad jeg søgte i Word og kunne redigere både billeder og tekst
    og Julemor

  5. #5
    Rysse Gæst
    Velbekommen. Vi er vel til for at hjælpe hinanden. Glæder mig til at se, hvad I fik ud af det.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg fandt en invitation, hvor teksten var "Så er der fest!" og så valgte vi et ret enkelt "Multimedieklip" med en filmstrimmel istedet for gaver og balloner. Også teksten indeni har jeg lavet om på både størrelse farver osv.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  7. #7
    Rysse Gæst
    Hvor blev det flot. Herligt, når tingene flasker sig.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    9230 Svenstrup J
    Indlæg
    92
    Jeg synes det er sjovt at se hvad andre kan få ud af de skabeloner der allerede er lavet i word og publisher - rigtig flot kort - Jeg ønsker jer god fest

    Med venlig hilsen Husmor
    Sidst redigeret af Husmor : 11-01-2010 kl. 15:29 Årsag: stavefejl...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •