Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Bogormens 2010

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112

    Det halve mini kongerige

    Så blev det "Halve mini kongerige" færdig. Det har taget tid, det er ikke tv-strik for mig.
    Det er strikket i alpakkagarn. Tro jeg kunne finde på at lave et i kaunigarn senere, så det bliver lidt større og så med nået mere spræl på farverne.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Bogormen


  2. #12
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Så blev mit stjernsjal færdig. Det skal i bruge fredag aften når jeg med arbejdet, er på vej hjem fra Oslo (med Oslobåden til KBH) og cheffen har sagt han han forventer os i "pænt tøj" Kjolden er fra mine forældres sølvbryllup dvs. den faktisk er 9 år gamel og jeg kan stadig passe den... utroligt.
    Sjalet er strikket i Kauni garn og vejer 175 gram, jeg har ikke tilføjet ekstra omgange - den dække fint hele min ryg, der er fordele ved kun er være 160 høj.

    Beklager at det ene billed ikke er vent, men jeg mangler mit normal billedredigeringsprogram, det er ikke kommet med over på den nye PC
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Bogormen


  3. #13
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Så kan jeg vist godt afsløre det sidste par strømper jeg har lavet, for Kinoll har haft fødselsdag og det var en gave til hende. Jeg håber at de passer og farverne er ok.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Bogormen


  4. #14
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Overraskelse...det er blevet til et par strømper. Denne gang til mig selv.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Bogormen


  5. #15
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112

    Stjernesjal nr. 2

    Så blev Stjernesjal nr.2 færdigt. Denne gang strikket i Zauberball strømpegarn. Der er strikket en ekstra mønster gang.
    Sjalet skal sælges til fordel for pigespejderarbejde i Zambia. Hvis nogle har en ide om hvad prisen kunne være før jeg gerne fra jer. Jeg tænker selv 300-400 kr.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Bogormen


  6. #16
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Så er det sømer blevet til et par strømper mere...
    Denne gang er det en gave til studentermedhjælperen på mit arbejde, som er blevet ansat som min barselvikar. Hun er den sødste og bedste vikar jeg kunne ønske mig. Sidste vinter havde hun rigtig kolde tær og fik også et par strømper dengang.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Bogormen


  7. #17
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Så er det blevet tid til at fået tager billeder af det strik jeg har fået for hånden i oktober.
    Det er blev til et sjal ca. 140x60 cm i Manos Lace (alpaca/silke/cashmir) det er rent guf det garn. Sjal vejer kun 38 gram.
    3 sæt djævlehuer med mini-ragstrømper.
    1 par strømper str. 37/38 i 6-tråde garn .
    Det er alt sammen til salg til fordel for pigespejderarbejdet i Zambia, når pigespejderlederne i Danamrk mødes d. 27-28 november.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Bogormen


  8. #18
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112

    Engle

    Så er 10 engle klar til at flyve afsted til spejdernes julebasar her fra. De er lavet med inspiration her fra:
    http://tantegreen.blogspot.com/2009/...-opskrift.html
    Jeg har ændret lidt på opskriften og strikket dem på pind 3½.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Bogormen


Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •