Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: P4 Nordjylland ved 8 tiden

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    P4 Nordjylland ved 8 tiden

    Varmestuestrikker Nita22 går i nordjyllands radio kl ca 8.15 i dag lørdag morgen http://www.dr.dk/regioner/nord/forside.htm over i højre side kan du aglytte radioen.
    Hun er blevet kontaktet af nordjyllands radio ang. varmestuestrikket lad os høre hvad der kommer ud af det...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Det var et ok indslag, god reklame, så godt gået deroppe i det nordlige.
    Mvh. Marianne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Rigtig flot du fik det hele med
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    JanJac Gæst
    Gad vide. Jeg sendte en mail til nordjyllands radio i går og fortalte dem om rokken.dk og at jeg syntes varmestuestrikkerne fortjente en positiv omtale i dagens anledning. Der var meget fokus på en indsamling til hjemløse i Aalborg i går morges.

    Har lige hørt hende i radioen. Hvis der er behov og det kan hjælpe vil jeg godt ekstraordinært modtage her i Løkken-området og fragte garnet til Aalborg senere (evt. til Randers, hvis det kan vente til en gang jeg skal til Århus).

    Janne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er flot du vil det, skriv lige til nita22 så hun kan direger det op til dig TAK


    Jeg har aftalt med nita22 at det indsamlet garn bliver ved garncentralerne deroppe Ålborg området, altså det skal ikke ned til Randers.
    Sidst redigeret af klasus : 09-01-2010 kl. 07:46
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    klasus Gæst
    Tusind tak til dig, Nita22 for et indlæg i Barista. Du fortjener alt det her

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2009
    Geografisk sted
    9510 Arden
    Indlæg
    5

    Radio indslag

    Tusind tak for de flotte ord. Jeg er helt ny herinde og manglede garn. Så jeg søgte efter garn Via min facebook profil. Blev kontaktet i aftes, af Lisbeth Døssing fra p4, om jeg ville være med i programmet her til morgen..Håber det giver noget....

  8. #8
    OPR1 Gæst
    Godt gået, Anita

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der kommet 2 henvendelser ang. garn, de er gået videre til olde66 mere af det.

    + en ny varmestuestrikker
    Sidst redigeret af hundeuld : 09-01-2010 kl. 18:52
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •