Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Flere sting i Fyldet

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2010
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    38

    Flere sting i Fyldet

    Jeg prøver i Embird at lave en tekst der er 6 cm høj og 30 cm bred. det resultere i at bogstaverne har en tykkelse på 0,5 cm, jeg vil gerne om jeg kan lave et midter sting. så stingene ikke bliver 0.5 cm lange. syntes jeg har prøvet mig lidt frem og tilbage (har sågar også læst i brugervejledningen.) men det vil bare ikke rigtigt. - der må gerne blive noget struktur i det.

  2. #2
    klasus Gæst
    Prøv at vælge Almindeligt fyld i stedet for satinsting, det giver som regel et pænere resultat, når bogstaverne er så brede (jeg går her ud fra at du mener, at hver streg i bogstavet fx et i er 0,5).

    Prøv at lege lidt med de foreskellige prædefinerede fyld - det kan give nogle spændende effekter.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Jan 2010
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    38
    Mange tak. du må syntes jeg er tåbelig. har nu fundet ud af hvorfor jeg syntes det så, så uinspirerende ud det jeg fik lavet i programmet. istedet for at kontrollere udfaldet inden den kom over på maskinen i 3D gjorde jeg det ved at kikke på hvordan den ville sy. så er det jo klart jeg ikke kunne se "midter"sting! nu begynder min tekst at ligne noget. mange tak

  4. #4
    klasus Gæst
    Jeg syn's ikke du er spor tåbelig - for jeg har ikke tal på de gange jeg har siddet og bandet og svoret og følt mig godt og grundig dum - Men så får jeg sangen fra mine børn, som jeg selv har lært dem da de var små; døren er dum, kommoden er dum - de kan ingenting selv, mens alle mennesker er kloge, de skal bare lige finde den rigtige skuffe oppe i hovedet....

    Forsat held og lykke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •