Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 34

Emner: Symadammens 2010

  1. #21
    symadammen Gæst
    Endelig har jeg fået dette lille broderi færdigt - det har været en sej omgang med alle de franske knuder - men nu har jeg da endelig fundet teknikken
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #22
    symadammen Gæst
    Det er egentlig mit ældste barnebarn, Lucas på snart 11 år, der har syet denne lille isbjørn til hans hjertenskær.
    Jeg synes den er så sød og fin at den skulle vises her på Rokken. Han har kun fået lidt hjælp af farmor
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #23
    symadammen Gæst
    6 stk. dækkeservietter syet til min svigerdatters mor - bagsiden kan også bruges
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    symadammen Gæst

    Toilettaske + kosmetikpung

    Selvom solen skinner og det er dejligt sommervejr, kan jeg ikke helt lade symaskinen være - det er blevet til en toilettaske med tilhørende kosmetikpung
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #25
    symadammen Gæst
    Så fik jeg endelig taget mig sammen til at spænde mit SuperKarla sjal ud. Det har været en virkelig udfordring at strikke det, da jeg jo ikke er den helt store strikker
    Jeg er dog selv ganske godt tilfreds med resultatet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #26
    symadammen Gæst
    Her på det sidste har jeg syet en del små bløde bokse
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #27
    symadammen Gæst
    Lidt nyt fra min symaskine syet i frugt og grøntstoffer
    6 dækkeservietter + 1 bakkeserviet + 2 par grydelapper
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #28
    symadammen Gæst
    Jeg har syet små poser som skal sælges i en venindes "julebutik"
    Der er både nogle med nissemotiver og nogle hvor jeg har syet gamle flakoner på som pynt.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #29
    symadammen Gæst
    Her på det sidste har jeg haft travlt med at lave ting til en venindes julestue som hun holder de sidste 2 weekender i november. Det er blevet til 14 sæt bløde sybokse, 8 lysposer med nissemotiver, 6 lysposer med flakoner (se tidligere indlæg) og 40 forskellige kort. Her er lige nogle af kortene.
    Hun har selv lavet strømpenisser og syet forskelligt patchwork og hendes datter har lavet smykker og ting i metalflet - nu er det jo meget spændende at se om der bliver solgt noget
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #30
    symadammen Gæst
    Det er da også blevet til et sæt sybokse af ægkanter og 2 nisser - disse ting skal IKKE sælges
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •