Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 34

Emner: Symadammens 2010

  1. #1
    symadammen Gæst

    Symadammens 2010

    Jeg kan godt lide at strikke men min skulder kan ikke ret godt lide det øv øv!
    Nu lykkedes det endelig at få et par benvarmere færdige som svigerdatteren skulle have haft til jul, men som jeg måtte opgive på grund af smerter.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    symadammen Gæst

    Symadammens kort 2010- nye d. 16-01

    Jeg synes egentlig ikke det er så spændende at lave pyramidekort - men disse med alfer kunne jeg altså ikke stå for.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    symadammen Gæst
    Så har jeg fået lavet lidt flere kort - både 3d-kort og pyramidekort
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    symadammen Gæst
    Det er også blevet til disse sy-kort - det er et stort arbejde men jeg hygger mig meget med at sy dem
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    symadammen Gæst

    Symadammens patchwork 2010 Nyt d. 16-3

    Jeg har fået 6 dækkerservietter færdige - de har været længe undervejs men nu er de klar til brug.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    symadammen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Anna Østergaard Se meddelelser
    hvor er den smart har du håndsyet
    eller applikeret hanen på
    jeg skal i gang med et sengetæppe til en konfirmand hun vil gerne have ene blå farver , men ellers ved jeg ikke lige modellen endnu du skulle vel ikke have en god ide
    Anna
    Jeg har applikeret hanen på.
    Det er lidt svært at komme med forslag til dit tæppe - skal det sys i hånden eller på maskine? Du kan evt. sy det i "Nine-patch" som er overskueligt og så bruge forskellige blå stoffer.

  7. #7
    symadammen Gæst
    En lille ting som jeg har hygget mig med - en lille æske, jeg var så heldig at få materialerne til den ved julefrokosten på mit patchworkhold.
    Nu er den færdig - der mangler kun chokoladerne
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    symadammen Gæst
    Min gode veninde Meretes datter ønskede sig hæklede hagesmækker til sin lille datter - jeg har hæklet 3 til hende efter en opskrift fra Hendes Verden
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    symadammen Gæst
    Hurra - min taske syet udelukkende af ægkanter er blevet færdig. Det er bare en posetaske, men dejlig rummelig med en indvendig lomme. Den har været sjov at sy og det er ikke sidste gang jeg syr af ægkanter
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    symadammen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    Hold da op en smart taske!
    Hvordan syr du strimlerne sammen? Er det bare ret mod ret? For så skal det vel være med så lille sømrum som muligt?
    Strimlerne sys på vlies - først lægges een strimmel og den næste lægges så på ovenpå den første, så den ligger lidt ind over denne - derefter sys lige i kanten. Derefter lægges endnu en strimmel ind over nr. 2 og der sys igen lige i kanten. Hvis det ikke er til at forstå, skal jeg ved lejlighed lave en fotoserie så du kan se hvordan.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •