Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 94

Emner: Missemor 2010

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Jeg er så helt og aldeles totalt mundlam over alle de flotte og kreative dejlige ting du frembringer med dine hænder..Du er en ren troldkvinde..ganske utroligt hvad du kan

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Jeg ville da bestemt ikke ha' noget imod at ha' en svigermor som dig Med alle de flotte ting du får tryllet frem til svigerdøtrene
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  3. #83
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Tak for roserne alle sammen.

    Og jo, jeg har også 4 store drenge i alderen fra 18 til den ældste der fylder 30 i næste måned. Men de er så mættet med hjemmestrik i alle afskygninger fra barnsben, at de er mere end lykkelige for, at jeg nu har "kastet" mig over svigerdøtrene

    De er så til gengæld alle 4, vokset op uden håndarbejde i familierne, så de elsker bare alt hjemmelavet, og det kan svigermor her jo godt li'

  4. #84
    Birgitma Gæst
    [QUOTE=Missemor;246657] så de elsker bare alt hjemmelavet, og det kan svigermor her jo godt li'

    Ja det er dejligt at have sådan en svigermor, min strikker strømper og bager også tit kage til mig.

    Flotte ting du har lavet.

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så fik jeg huetørklædet til svigerdatterens mor færdig. Så de skal afleveres i kommende weekend, og de glæder sig til dem, så nu håber jeg de er efter forventningerne.

    Jeg skulle jo lige lave opskriften på nissetøj til dukkerne i to str. både babyborn, som jeg jo havde lavet, og så newborn. Og ligeså køreposen i samme to str., så jeg måtte lige prøvestrikke opskrifterne, så det blev lige til et par kalendergaver mere.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #86
    Tut Gæst
    Det er nogle rigtig flotte kalendergaver du laver.

    fra Tut

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Tak skal du ha', Tut. Det bedste ved det hele er, at Sille, vores barnebarn, er så glad for at få sådan nogle gaver. Hun så et billed på min pc'er med det nissedrengetøj jeg havde lavet til babyborn, og hun sad bare og kiggede på det med store øjne, så nu er jeg ved at lave det sammen sæt til newborn-dukken, som hun også har.

    I Netto har de haft Cirkeline-dukkerne, altså både Cirkeline, Frederik og Ingolf i nogle små bamseudgaver. Sille's mormor havde købt Frederik til hende, egentlig til kalendergave, men da hun så blev passet en dag, måtte Frederik alligevel frem fra sit skjul, lidt før tid. Hun blev så glad for den, så hun fik tårer i øjnene, og løb ud til sin morfar med Frederik for at vise ham den. Så er det altså værd at give små gaver, når de bliver modtaget med sådan et hjerte.

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så blev jeg færdig med nissedrengetøjet. En kalendergave mere.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #89
    lenemormeinild Gæst
    Sikke sødt nissetøj du laver missemor, ja jeg laver selv nissetøj til disse dukker jo og det er bare et hit hvert år så her gløder pindene jo også altid på højtryk af samme gund.
    Selvfølgelig skal hun have disse skønne kalender gaver fra din hånd, mon du snart er færdig med de mange pakker du er jo en travl kvinde

  10. #90
    symadammen Gæst
    Rigtig skønne ting du laver Missemor

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •